خانه / کارخانه آسفالت / فروش مستقیم تجهیزات اورهال کارخانه آسفالت

فروش مستقیم تجهیزات اورهال کارخانه آسفالت

فروش مستقیم تجهیزات اورهال کارخانه آسفالت توسط کنندگان قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت صورت می گیرد.

به طور کلی تجهیزات صنعتی و فنی در چرخه کاری و جریان تولید درگیر استهلاک و فرسودگی میگردند ، بنابر نظر صاحبان کارخانجات آسفالت و با توجه به برنامه های کاری و بودجه های موجود ، ممکن است اقدام  به جایگزینی تجهیزات و یا بازسازی آن شود.

اورهال در معنای حقیقی یعنی بازسازی ( باز آماد) هر وسیله مکانیکی یا الکتریکی و غیره توسط نیروی متخصص با توجه به دانش فنی برای انجام بازسازی ضمن رعایت کیفیت و مسائل ایمنی مربوط به کار.

اجرای صحیح و بموقع اورهال کارخانه آسفالت علاوه بر جلوگیری از هزینه های بمراتب سنگین تر علاوه بر هزینه ناشی از تعطیلی و خواب کارخانه آسفالت میتواند با برنامه از پیش تعیین شده ، هزینه های پیش آمده را جبران و سود آوری حاصل گردد.

پخش کنندگان اورهال کارخانه آسفالت

اورهال کارخانه آسفالت

اجرای صحیح و کارآمد در هر رده ای از صنعت نیاز به تخصص و افراد واجدالشرایط از لحاظ دانش فنی و تجربه مورد نیاز خواهد بود.

کارخانه آسفالت علاوه بر تعمیرات مقطعی مورد نیازی که بر اساس شرایط کارکرد خودش را دارد ، طبق پیشرفت روز جامعه مدرن امروز بصورت مداوم  باید بروزرسانی شود تا استاندارد های عمومی و روز هماهنگ با ارگانهای ذیربط را داشته باشد.

در این راستا پخش کندگان اورهال کارخانه آسفالت با دارا بودن تجهیزات مناسب و اکیپ مجرب امکان ارائه خدمات فوق را خواهند داشت.

شرکت های ارائه دهنده این خدمات شناخت کامل و دقیقی از کارخانه و تجهیزات آسیب دیده و یا تجهیزات جدید را دارند.

خدمات اورهال کارخانه آسفالت

بنا به یک تعریف جامع اورهال یعنی احیاء همه جانبه و کامل یک کارخانه آسفالت برای رساندن آن به شرایط قابل قبول از طریق بازسازی و یا تعویض قطعات و تجهیزات مرتبط با آن. هدف اجرای اورهال در واقع بازیابی عملکرد بهینه کارخانه در عین تضمین کارکرد آن است.

فرآیند اورهال کارخانه آسفالت عموماً شامل مراحل زیر می شود:

  • بررسی معایب یا زمینه نصب تجهیزات جدید
  • باز کردن قطعات آسیب دیده یا از رده خارج قدیمی
  • تمیزکاری
  • بازرسی فنی
  • تعمیر (یا تعویض)
  • نصب و اجرای تعمیرات
  • تست و راه اندازی

سرویس و اورهال کارخانه آسفالت

سرویس های دوره ای کارخانه آسفالت شامل گریس کاری یاتاقان ها ، چک کردن واسکازین گیر بکس ها ، چک کردن روغن اویل هیتر ، کمپرسور باد و واحد مراقبت جک های پنوماتیک خواهد بود.

مسئله فوق توسط  نیروی ثابت در کارخانه بطور مداوم قابل انجام می باشد.

لذا بحث های تخصصی تر نظیر کالیبراسیون لود سل های توزین مصالح و قیر ، چک کردن سیستم کنترل کارخانه ، عیب یابی نشتی روغن حرارتی از کویل های حرارتی مخازن و سیستم لوله کشی روغن داغ و عیب یابی و حل مشکل تولید کمتر از تناژ مناسب ، اصلاح و ۵ بین کردن جزو مسایل تخصصی و خارج از عهده نیروی ثابت کارخانه خواهد بود.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

Call Now Buttonتماس بگیرید