خانه / مشعل گازی / پایین ترین قیمت مشعل گازی در بازار اصفهان

پایین ترین قیمت مشعل گازی در بازار اصفهان

امروزه کارخانه های بزرگی در کشور با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز و با بهره وری از مهندسین توانا انواع مشعل گازی را با بهترین کارایی و طبق استاندارد لازم تولید می کنند که علاوه بر ارائه در داخل کشور در بازارهای خارجی نیز فروش بسیار خوبی دارد و مورد توجه مشتریان و خریداران زیادی قرار گرفته است. قیمت مشعل گازی در بازار را می توانید از همین سایت استعلام نمایید.

پایین ترین قیمت مشعل گازی در بازار اصفهان

بزرگترین بازار فروش انواع مشعل گازی دست دوم

بزرگترین بازار فروش انواع مشعل گازی دست دوممشعل گازی در انواع مختلف و با ظرفیت های متنوع و مدل های متفاوت در کارخانه ها تولید می شود که هر کدام از مدل ها دارای ویژگی و مشخصات خاصی می باشند. این مشعل ها در گازهای شهری کاربرد زیادی دارند.

یکی از بهترین سوخت ها برای این محصولات نظیر مشعل مرغداری دست دوم ،گاز می باشد، زیرا همیشه در دسترس بوده و سرعت حریق بالایی دارد و با توجه به گازی بودن آن دارای کاربرد زیاد و فروش بسیار بالایی است. انواع مشعل های گازی عبارت است از:

  • مشعل های گازی بدون فن
  • مشعل های گازی فن دار

یکی از ویژگی های بارز این محصول کم مصرف بودن آن است و دارای کارایی و عملکرد بسیار مناسبی می باشد. بازار خرید و فروش مشعل گازی دست دوم بسیار پررونق می باشد، زیرا این محصول استفاده زیادی در صنعت دارد. در تعریف دستگاه مشعل می توان این چنین گفت که انرژی شیمیایی سوخت را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. انرژی گرمایی دارای چه کاربردی است؟ آب را در دیگ ها گرم می کند، روغن را گرم می کند همچنین موجب تبخیر آب در دیگ بخار می شود.

قیمت مشعل گازی تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند: نوع، کیفیت، برند، نوسانات اقتصادی در کشور، نحوه عرضه و تقاضا و … قرار دارد و اگر به صورت عمده خرید کنید، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است. مشعل های دوگانه سوز کاربرد زیادی در مصارف خانگی جهت گرم کردن آب حمام و …  دارند و نوع صنعتی برای تولید نیروی بخار و مصارف گرمایشی و در سایر مراکز تجاری و خدماتی کاربرد زیادی دارد و یکی از انواع پرفروش این محصول بوده که از دو نوع سوخت مایع گاز و گازوئیل استفاده می کند.

خرید مشعل گازی کوچک دستی

مشعل ها دارای چه کاربردی هستند؟ مشعل ها برای گرمایش محیط به وسیله خشک کن ها و شعله مستقیم مورد استفاده قرار می گیرند، در کارخانه های صنعتی برای  دیگ های ذوب مواد و خشک مواد استفاده می شوند، در موتورخانه ها نیز برای سیستم گرمایشی و گرمایی آب گرم کاربرد دارند. مشعل ها از نظر سوخت به چند دسته تقسیم می شوند؟

  • مشعل گازوئیلی یا گازوئیل سوز
  • مشعل دوگانه سوز
  • مشعل گازی یا گاز سوز
  • مشعل مازوت سوز

مشعل دو گانه سوز با گاز و گازوئیل کار می کند. مشعل توربوجت چه وظیفه ای دارد؟ وظیفه کنترل و تنظیم دقیق هوا را بر عهده دارد که در انواع مختفی تولید می شود. توربو جت در انواع گازی، مازوتی و گازوئیلی با بهترین کیفیت و کارایی مناسب در کارخانه های کشور تولید می شود. مشعل گازی کوچک دارای ظرفیت حرارتی بسیار مناسبی است. امروزه بازار مشعل گازی با توجه به کاربرد و استفاده فراوان بسیار داغ و پررونق می
باشد که این به دلیل کیفیت مرغوب و قیمت مناسب این محصول می باشد.

فروش فوق العاده مشعل گازی اتمسفر درجه یک

فروش فوق العاده مشعل گازی اتمسفر درجه یکمشعل های صنعتی یکی از کاربردی ترین انواع آن در کارخانجات و کارگاه های صنعتی می باشند. این مشعل ها حرارت بسیار خوبی را تولید می کنند. مشعل های گازی کاربرد فراوانی داشته و در انواع مدل های متنوع تولید می شوند که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب همچنین کارایی عالی از فروش خوبی برخوردار می باشند.

مشعل ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از: مشعل های با سوخت مایع مانند گازوئیل که یکی از پرکاربردترین انواع آن می باشد که در انواع چیلر سرمایشی گرمایشی کاربرد دارد، مشعل های با سوخت جامد مثل زغال سنگ که برای صنایع سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و مشعل های با سوخت گاز همچنین مشعل های دوگانه سوز و سه گانه سوز. از ویژگی ها و خصوصیات مشعل های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای نگهداری آسانی می باشد
  • دارای ابعاد و وزن مناسبی است
  • از نظم ساختاری مناسبی برخوردار می باشد
  • دارای صدای کمی است
  • کارکرد و عملکرد فوق العاده ای  دارد
  • قیمت مناسبی دارد و به سیستم های ایمنی مجهز می باشد
  • دارای سیستم تأمین هوا و تأمین سوخت می باشد

مشعل توربو یکی از انواع کاربردی این محصول در صنایعی مانند: انواع کوره های درایر می باشد و هر چه کیفیت بهتری داشته باشد، از کارایی و عملکرد بالاتری برخوردار می باشد و انرژی کمتری را مصرف نموده و بازدهی خوبی دارند. مشعل توربو با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد در انواع متنوعی تولید می شود که انواع آن عبارت است از: مشعل توربو نیروگاهی، مشعل توربو صنعتی، مشعل توربو پالایشگاهی، مشعل توربو خانگی، مشعل توربو کارخانجات آسفالت، مشعل توربو نیمه صنعتی. این محصول در انواع مختلف و به صورت های گازسوز، مازوت سوز، گازوئیل سوز، دوگانه سوز و سه گانه سوز تولید می شود.

نمایندگی عرضه مستقیم مشعل گازی دستی دوگانه سوز

کارخانه های تولید کننده در شهرهای بزرگ کشور از جمله اصفهان، تهران، مشهد و … انواع مشعل گازی را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بهره گیری از افراد توانمند و طبق استانداردهای ملی و بین المللی تولید و پس از بررسی و کنترل نهایی کیفی ارائه می گردد. امروزه برندهای معتبری در زمینه تولید انواع این محصول با بهترین کیفیت مشغول کار هستند تا محصولی با کمترین قیمت و کیفیت بالا به دست مصرف کننده برسد. اهداف شرکت های تولید کننده مشعل گازی چیست؟ کسب رضایتمندی مشتریان، افزایش دادن کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید می باشد که در این زمینه رقابت بسیار خوبی با هم دارند. مشعل های گازی از چه قسمت هایی تشکیل شده اند؟

  • فیلتر سوخت و شیر برقی
  • سیستم جرقه زنی
  • فن و الکتروموتور و رله کنترل
  • پرشر سوئیچ گازی و پرشر سوئیچ هوا

مشعل های گازی تولید شده در کارخانه ها علاوه بر عرضه در داخل کشور با ضمانت کیفیت به کشورهای همسایه صادر می شوند و تاجران و بازرگانان انواع این محصول را با برندهای معتبر داخلی به کشورهای همسایه نظیر افغانستان، عراق، ترکیه، گرجستان، آذربایجان، حومه خلیج فارس و … با کیفیت بالا صادر می کنند که در کشورهای خارجی نیز بسیار پرفروش می باشد و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموه است و به دلیل کاربرد زیاد طرفداران بسیاری دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

Call Now Buttonتماس بگیرید