خانه / پروانه فن / بازار خرید پروانه فن مکنده قوی

بازار خرید پروانه فن مکنده قوی

در ناحیه جلو هر خودرو یک پروانه قرار دارد که همیشه در حال چرخیدن است . در موتور در اثر سوختن گرمای زیادی ایجاد می شود که مقدار زیاد  آن به محیط اطراف داده   می شود . آب اتومبیل به واسطه پمپ در دور محیط خودرو می چرخد . گرمایی که توسط موتور ایجاد می شود به این آب منتقل می شود که این آب گرما را می گیرد و باعث  می شود  که موتور خودرو خنک شود این آب بعد از چرخش به دور موتور وارد رادیاتور می شود که در داخل آن با دو فرایند سرد می شود :

  • از یک راه طولانی با سطح کم رد می شود
  • در تمام زمان که اب در رادیاتور رد می شود با هوای محیط در ارتباط است

نقش پروانه فن به جریان انداختن هوا و عبور کردن هوا از رادیاتور می باشد . پروانه به عنوان یک دمنده عمل می کند .

بازار خرید پروانه فن مکنده قوی

پروانه فن و ویژگی های آن

پروانه فن و ویژگی های آن پروانه فن کلا به دو دسته تقسیم می شود :

  • سانترفیوژ که به آن گریز از مرکز نیز می گویند
  • اکسایل که به آن فن محوری نیز می گویند

در فن سانترفیوژ هوا دو بار جهت خود را عوض می کند در دفعه اول زمانی است که هوا وارد می شود و دفعه دوم زمانی است که هوا خارج می شود . در فن اکسیال هوا اصلا جهت خود را عوض نمی کند نه در زمان ورود و نه در زمان خروج هوا در یک مسیر مستقیم وارد شده و دوباره در همان مسیر خارج می شود .

پروانه های فن در ابعاد و سایز های متفاوت و با جنس متفاوت مثل الومینیوم , استیل , فولاد , اهن و غیره تولید و ساخته می شوند . بالانس پروانه های فن به دو حالت دینامیکی و استاتیکی صورت می گیرد. پرطرفدارترین فن پروانه فن مشعل و کویل است که اکثرا نوع آن سانترفیوژ است که ظرفیت هوادهی آن ها زیاد است .

ویژگی اصلی این فن ها ساعت گرد یا پاد ساعت  گرد بودن آن ها می باشد تمامی فن ها به صورت استاندارد ساخته و تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به سفارش مشتری ساخته و تولید شده و تمام آن ها دارای گارانتی می باشند .

مرکز پخش عمده پروانه فن کشنده

مرکز پخش عمده پروانه فن کشنده شرکت تجارت ۲۱ یکی از شرکت ها و پخش کننده های پروانه فن کشنده در داخل کشور هستند . این شرکت از قدیمی ترین پخش کننده ها در ایران بوده و توانسته با   پخش پروانه فن نیاز داخل کشور را تامین کند .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

فروش انواع پروانه فن مکنده با قیمت مناسب

انواع پروانه فن وارد بازار می شود تا مشتریان بتوانند از آن ها در زمینه های مختلفی استفاده کنند. با توجه به این که پروانه ها در فن خودرو ها مورد کاربری قرار می گ

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید