خانه / یاتاقان / خرید یاتاقان کولر آبی ۳۵۰۰

خرید یاتاقان کولر آبی ۳۵۰۰

کولر یکی از وسایل سرمایشی مورد استفاده اکثر مردم جهان  در فصل تابستان می باشد که برای خنک کردن منازل و محیط کار از آن استفاده می شود ، کولرها دارای انواع مختلف آبی و گازی هستند و در سایز های مختلف تولید می شوند.
کولرها دارای اجزای مختلفی هستند ، یکی از اجزای مهم کولرهای آبی ، یاتاقان کولر آبی می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

خرید یاتاقان کولر آبی 3500

شناخت بهتر انواع یاتاقان کولر آبی

شناخت بهتر انواع یاتاقان کولر آبی یاتاقان کولرهای آبی از اجزای مهم و اصلی کولرها محسوب می شوند .
وظیفه اصلی یاتاقان انتقال نیروی حرکتی از تسمه و پولی به محور می باشد، آن ها در دو محور مرکزی پروانه قرار می گیرند.
یاتاقان کولرهای آبی اصولا دومدل هستند:
یاتاقان لغزشی : نام دیگر آن یاتاقان غلتشی نیز می باشد که ساختار آن از دو رینگ و مقداری ساچمه است ، رینگ ها  توسط ساچمه ها به گردش در می آیند و محور مرکزی پروانه را می چرخانند در این مدل به جای ساچمه می توان از میله های نازک بالشتک شکل بهره برد.
یاتاقان بلبرینگی  : دارای شکل ظاهری متفاوت از نوع لغزشی هستند ، و از ساچمه و بالشتک فلزی در ساختار آن ها خبری نیست ، دو رینگ فلزی روی هم قرار گرفته و به دور هم می چرخند.
یاتاقان کولر آبی اگر به درستی روغن کاری شود باعث بازدهی بالای آن می شود و طول عمر آن بالا میرود ، اما به طور کلی باید تعویض شوند نمی توان آن ها را تعمیر کرد.
انتخاب روغن مناسب در طول عمر آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروش استثنائی یاتاقان کولر آبی ۳۵۰۰

فروش استثنائی یاتاقان کولر آبی 3500 یاتاقان کولر آبی در مدل های مختلف توسط تولیدکنندگان زیادی به بازارهای داخلی عرضه می شود.
قیمت این محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد و ثابت نیست ، برای اطلاع از قیمت لحظه ای آن می توان به کارشناسان فروش سایت ما مراجعه کرد و آگاه شد.
فروش یاتاقان کولر آبی ۳۵۰۰ به روش های مختلفی صورت می گیرد یکی از این روش ها که در صرف زمان و هزینه به صرفه تر است ، روش اینترنتی می باشد .
در این روش انواع این محصول در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سایت های ما به نمایش گذاشته شده تا با برقراری ارتباط با کارشناسان و برخورداری از خدمات فروش مثل مشاوره های رایگان و تخفیف های عالی بتوان لذت یک خرید استثنائی را تجربه کنید.
قیمت فروش عمده این محصول همیشه ارزان تر خواهد بود.

بازار فروش یاتاقان کولر آبی سود آور است و از رونق خوبی برخوردار است ، فروش عمده آن برای خریدار و فروشنده به صرفه خواهد بود ، چرا که دو طرف هزینه کمتری متحمل می شوند .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت فروش عمده انواع یاتاقان بلبرینگی

قیمت فروش عمده یاتاقان از فروش جزئی آن کمتر می باشد، بهتر این این محصول را از محل های خریداری کرد که به صورت مستقیم از تولیدی ها خریداری کرده و به قیمت عمده به

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید