خانه / فیدر / لیست قیمت فیدر دست دوم

لیست قیمت فیدر دست دوم

خوراک دام از دانه های با ارزش غذایی بالا می باشد که ترکیبی از چند دانه می باشد. تهیه خوراک دام توسط راه های سنتی، کاری بسیار مشکل و پرزحمت می باشد و زمان زیادی نیز صرف می کند که به علت افزایش جمعیت و افزایش دام ها امکان استفاده از روش های سنتی وجود ندارد. برای یکنواخت سازی خوراک دام از دستگاهی به نام فیدر استفاده می شود. لیست قیمت فیدر را می توان از سایت ها و یا مشاوره با مدیر فروش در مراکز فروش می توان مطلع شد. این دستگاه به صورت دست دوم نیز به فروش می رسند که قیمت آن ها کمتر از دستگاه فیدر نو می باشد. لیست قیمت فیدر خوراک دام دست دوم

سایت تخصصی انواع فیدر دست دوم کوچک

سایت تخصصی انواع فیدر دست دوم کوچکاز آن جایی که خرید فیدر های نو بسیار گران قیمت می باشد سایت هایی توسط افرادی ساخته شده اند که فروشنده ها دستگاه های فیدر خود را در آن به فروش می رسانند این یکی از راه های خرید اینترنتی فیدر می باشد که بسیار راحت و سریع می باشد و همه مردم در جاهای مختلف با فاصله مکانی طولانی می توانند به راحتی با هم در ارتباط باشند و دستگاه خود را براساس قیمت مناسب مدنظر خود خرید و فروش می کنند. این سایت ها مختص فروش دستگاه فیدر طراحی شده اند که انواع دستگاه ها با ظرفیت های مختلف و کیفیت های متفاوت قیمت های مختلف دارند و مشتریان می توانند دستگاه خود را از این دستگاه های ارایه شده برای فروش خریداری کنند. فیدر های ارایه شده در این سایت در سایز های مختلف کوچک تا بزرگ هستند که حجم مختلفی از حوراک دام را در هر دور تحویل می دهند. برای خرید دستگاه ورد نظر می توان با پرداخت هزینه به صورت آنلاین کالای خود را در ادرس دلخواه وارد سایت کنید و در آن مکان دریافت کنید.به علت افزایش سایت ها برای خرید از این طریق باید از سایت های معتبر خریداری کرد که امکان تقلب در آن به کم رسیده است.

نمایندگی فروش متنوع ترین فیدر خوراک دام

دستگاه های فیدر ها بر اساس کاربرد های مختلفی که دارند کار های مختلفی از جمله خرد کردن، یکنواخت کردن و … را انجام می دهند و در نهایت فیدر های خوراک دام را تهیه می کند. این فیدر ها بسته به موادی که به دستگاه می دهند با همدیگر متفاوت می باشد و همچنین این خوراک های تهیه شده از طریق این دستگاه ها  از نظر تغذیه ای ارزش غذایی مختلفی دارند. افراد زیادی در ایران وجود دارندکه امتیاز نمایندگی ها را از کارخانه های تولیدی دریافت کرده اند. فیدر ها از نظر های مختلفی با همدیگر متفاوت می باشند به این صورت که بعضی از آنها رطوبت خوراک را هم تنطیم می کند، بعضی از آن ها توانایی میکس کردن دانه های سفت را دارند. براساس کاربرد های مختلف وتنوع در خوراک هایی که می تواند تحویل دهد فیدر ها تنوع زیادی دارند و قیمت آن ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشند. نمایندگی های زیادی در شهر ها می باشند که مرکز فروش این دستگاه ها می باشند و افراد می توانند با مراجعه به آن ها چه حضوری و چه غیر حضوری دستگاه خود را از انجا سفارش دهند. بهتر است از فیدر ها با نام تجاری معروف خریداری کنید تا از اطمینان خوب کار کردن دستگاه در مدت طولانی مطمین شوید. نمایندگی فروش فیدر در شهر های مختلف ایران می باشند تا خریداران به راحتی بتوانند این فیدر ها را خریداری کنند. وجود نمایندگی ها در شهرها برای فروش هرچه زیاد تر دستگاه ارزش زیادی دارد زیرا مردم به دنبال راحتی می باشند و برای خرید می خواهند آسان ترین راه را انتخاب کنند.

چگونه ارزانترین فیدر و میکسر قوی بخریم؟

چگونه ارزانترین فیدر و میکسر قوی بخریم؟دستگاه فیدر و میکسر جهت تهیه غذای دام خریداری می شود و معمولا هر دامدار برای به صرفه بودن کار نگهداری دام مجبور است که دستگاه را خود تهیه کنند. به همین دلیل خرید دستگاه فیدر و میکسر برای ان ها صرفه اقتصادی ندارند. فیدر دست دوم معمولا در جاهای مختف به فروش می رسانند. این فیدر ها معمولا برای یک دامدار بوده است که به علت تغییر شغل و یا توسعه شغل دامداری و ناکافی نبودن ظرفیت های دستگاه ها بریا دامداران برای ان ها مناسب نیست و اقدام به فروش کرده است. دستگاه فیدر دست دوم را می توان از طریق سایت های مختلف و یا از افراد آشنایی که در این زمینه اطلاعات دارند باید پرس و جو کرد و یک دستگاه را با توجه به بودجه خود خریداری کرد. بعضی از فروشندگان دستگاه های خود را به صورت قسطی می دهند که معمولا خرید از ان ها به صرفه می باشد و خریداران مجبور نیستند قیمت کلانی را یکدفعه پرداخت کنند. در خرید دست دو از این دستگاه ها باید از سالم بودن این دستگاه ها مطمئن شد و از افراد متبحر در این زمینه مشاوره گرفت. در صورت خرید فیدر و میکسر نو نیز باید از کارخانه های سازنده با برند های معروف که هر کالا آن گارانتی مادام دارد خریداری کرد. ولی دستگاه های مو قیمت های بالاتری دارند.

قیمت روز فیدر در بازار تهران در سال ۹۸

این دستگاه صنعتی پرکاربرد در دامداری می باشد که خوراک دام در آن تهیه می شود. این دستگاه ها با تنظیم رطوبت در تولید یک خوراک دام خوب بسیار اهمیت دارد. خوراک دام از این طریق باعث جلوگیری از بسیاری از بیماری های گوارشی در دام ها نیز می شود و دام ها نیز علاقه بیشتری به غذای تهیه شده از دستگاه فیدر دارند. قیمت روز فیدر در بازار تهران به علت داشتن ویژگی های مختلفی که با هم دارند، متفاوت می باشد. به علت افزایش تورم در این سال قیمت ها به صورت کلانی نسبت به سال قبل بالاتر رفته است . این دستگاه ها بنابه ظرفیت های مختلف و حجم ان ها و کارایی دیگری که دارند قیمت های مختلفی دارند. بعضی از نمایندگی ها وجود دارند که این دستگاه ها را به صورت قسطی نیز به فروش می رسانند. خرید این دستگاه ها در مراکز فروش تهران ارزان تر می باشد زیرا اکثر مردم برای خرید این دستگاه ها به پایتخت کشور مراجعه می کنند و صنایع پس از تولید این دستگاه ها برای فروش، نمایندگی هایی فروش خود را در تهران می گذارند. خرید از شهر های دیگر باعث اضافه شدن هزینه حمل و نقل به هزینه فیدر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید