خانه / اویل هیتر / محل خرید اویل هیتر روغن داغ طرح عمودی

محل خرید اویل هیتر روغن داغ طرح عمودی

محل خرید اویل هیتر در بسیاری از شهرهای بزرگ وجود دارد، کارایی بالای اویل هیتر روغن داغ سبب شده، از این دستگاه در کارخانه های زیادی استفاده شود. مهندسین ایرانی توانسته اند با بهره گیری از علم و صنعت نسل جدیدی از این دستگاه ها را طراحی و تولید نمایند.

محل خرید اویل هیتر روغن داغ طرح عمودی

اویل هیتر روغن داغ چیست؟

اویل هیتر روغن داغ چیست؟فروش اویل هیتر در میان کارخانه داران نسبت به سال های قبل رشد بیشتری داشته است، اویل هیتر عمودی در واقع دستگاهی است که بیشتر در کارگاه های تولیدی و کارخانه جات کارایی دارد.

خرید انواع اویل هیتر طرح عمودی در بازار های اینترنتی

چرا روغن گرم بهتر از بخار برای گرمایش صنعتی است: مزایای سیستم های گرمایش روغن داغ

 در بیشتر تأسیسات تولیدی که در آن محصولات و مواد تولید و تبدیل می شود ، نوعی از گرمای فرایند مورد نیاز است.  در بسیاری از این امکانات ، این گرما از طریق استفاده از سیستم دیگ بخار تولید و توزیع می شود.

 اما چیزی که بسیاری از مدیران و مجریان تاسیسات آن را درک نمی کنند این است که گرچه دیگهای بخار یکی از رایج ترین تجهیزات گرمایشی هنگام گرم شدن صنعتی است ، اما بخاریهای داغ تقریباً در هر مورد ، گزینه های بهتری هستند.

 دستگاه اویل هیتر های پیشرفته‌در مقابل دیگ بخار

 بنابراین چه چیزی باعث می شود سیستم گرمایشی مایع حرارتی در هنگام گرم شدن صنعتی گزینه ایده آل باشد؟  چندین مزیت وجود دارد که گرمای روغن گرم نسبت به گرمای بخار دارد.  در اینجا چند دلیل اساسی وجود دارد که چرا سیستم های روغن حرارتی اغلب انتخاب بهتری نسبت به بخار هستند:

 سیستم های سیال حرارتی نیازی به فشار ندارند

 

 روغن داغ باعث خوردگی نمی شود

 گرچه سیستم های گرمایشی مبتنی بر بخار در بعضی از مدیران تاسیسات محبوب هستند زیرا آب یک وسیله گرمایشی مقرون به صرفه است ، اما آنها نیز در معرض خوردگی قرار دارند.  به نظر می رسد آب بی گناه است ، اما در واقعیت ، همه چیز را در مسیر خود از بین می برد.  در نتیجه ، سیستم های گرمایشی بخار برای کنترل خوردگی باید به دقت کنترل شوند و در صورت شناسایی زنگ زدگی یا سایر آسیب ها ، تعمیر شوند.  در مقابل ، روغن داغ ماده روان کننده ای است و می تواند بدون ایجاد خوردگی باعث صاف شدن از طریق سیستم گرمایش روغن حرارتی شود.

 سیستم های روغن حرارتی نیاز به مقررات شیمیایی ندارند

 از آنجا که آب یک مایع خورنده است ، هنگامی که در سیستم های گرمایش بخار مورد استفاده قرار می گیرد ، باید با مواد شیمیایی مختلفی درمان شود.  برای اطمینان از عملکرد مؤثر سیستم ، این مواد شیمیایی باید به طور مداوم کنترل و تنظیم شوند.  با دیگهای بخار روغن داغ ، لازم نیست نگران تنظیم شیمیایی باشید.  مایع گرمایش حرارتی از طریق سیستم به صورت حلقه ای عبور می کند و نیازی به تنظیم شیمیایی ندارد.

 دیگهای بخار روغن داغ می توانند در دماهای بالاتر فعالیت کنند.

 هنگام گرم شدن کارآمد ، دمای کار بسیار مهم است.  از آنجا که روغن داغ دارای نقطه جوش بالاتر از آب است ، سیستم های گرمایشی روغن حرارتی می توانند در دماهای بالاتر کار کنند.  علاوه بر این ، سیستم های حرارتی سیال می توانند در این دماهای بالاتر و بدون ایجاد فشار اضافی که شما با یک سیستم بخار بخار می بینید ، کار کنند.  تمام تجهیزات گرمایشی در دماهای بالاتر عملکرد بهتری دارند.

فروش اویل هیتر به صورت ویژه و با قیمت شگفت انگیز

فروش اویل هیتر به صورت ویژه و با قیمت شگفت انگیزسیستم های روغن حرارتی کارآمد تر هستند.

 تله های بخار و منفجر شدن در هنگام سیستم گرمایش بخار باعث از بین رفتن زیادی می شوند.  سیستم های گرمایشی مایع حرارتی بسیار کارآمدتر عمل می کنند.  با پایین آمدن هزینه های عملیاتی و کنترل بهتر فرایند ، یک دستگاه گرمایش کارآمد روغن داغ موجب صرفه جویی در هزینه کارخانه و منابع با ارزش شما خواهد شد

 در مورد اهمیت تجهیزات گرمایش صنعتی کارآمد بیشتر بخوانید.

 سیستم گرمایش روغن داغ مناسب برای تسهیلات خود را پیدا کنید

 اگر می خواهید یک دستگاه گرمایش صنعتی موجود را جایگزین کنید یا یک سیستم کاملاً جدید را پیاده سازی کنید ، یک سیستم گرمایش مایع حرارتی را در نظر بگیرید.  از راندمان و نگهداری تا ایمنی ، این سیستم های روغن داغ مزایای متنوعی را نسبت به سیستم های استاندارد دیگ بخار ارائه می دهند.

 برای یادگیری بیشتر در مورد چگونگی استفاده از سیستم گرمایش سیال حرارتی می تواند به گیاه یا تأسیسات شما سود برساند؟  به متخصصان شرکت گرمایشی آمریکایی مراجعه کنید!

 با دهها سال تجربه در صنعت گرمایشی ، ما دانش گسترده ای در مورد سیستم های گرم کننده بخار و روغن داغ داریم.  ما می توانیم به شما کمک کنیم انتخاب صحیحی را برای تأسیسات خود انجام دهید تا بتوانید اطمینان داشته باشید سیستم انتخابی شما بهترین وضعیت برای وضعیت بی نظیر شماست.

 درباره سیستم های روغن گرمایش صنعتی بیشتر بدانید.

 چرا تعویض سیستم گرمایش صنعتی ممکن است بهتر از تعمیر آن باشد: در مورد چهار دلیل اصلی بدانید که چرا سرمایه گذاری در تجهیزات جدید برای تأسیسات خود اغلب گزینه جایگزین بهتر است ، حتی اگر بودجه ندارید.

 عواملی که باید هنگام خرید برای سیستم گرمایش صنعتی در نظر بگیرید: لیست اصلی از موارد اصلی را در نظر بگیرید ، زیرا در حال خرید گزینه های خود برای بهترین راه حل گرمایش برای تأسیسات صنعتی خود هستید.

 چرا سیستم های داغ کننده روغن صنعتی باید بیشتر از دیگهای بخار استفاده شود: در مورد کاربرد سیستم های روغن داغ از دیگهای بخار در انواع کاربردهای صنعتی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

کارخانه تولید اویل هیتر روغن داغ در تهران

سیستم های روغن گرمایش صنعتی به اپراتور بویلر دارای مجوز احتیاج ندارند.

 به منظور بهره برداری از سیستم دیگ بخار در تأسیسات خود ، بسیاری از مناطق نیاز دارند که شما یک کارگر دیگ بخار مجاز داشته باشید.  اگر در حال اجرای یک سیستم جدید هستید ، این بدان معنی است که برای رعایت مقررات باید یک کارمند جدید را استخدام کنید یا یک کارمند موجود را آموزش دهید.  با داشتن سیستم داغ کننده روغن ها ، در بیشتر موارد نیازی به اضافه کردن یک کارمند جدید به تسهیلات خود ندارید و در هزینه و منابع خود نیز صرفه جویی می کنید.

 گرمایش روغن داغ از بخار ایمن تر است.

 شاید قانع کننده ترین دلیل ممکن است بخواهید سیستم گرمایش مایع حرارتی را نسبت به سیستم گرمایش بخار برای تأسیسات خود در نظر بگیرید ایمنی است.  گرمایش روغن گرم به دلایل مختلف از فرآیندهای گرمایش ناشی از بخار ایمن تر است.  از آنجا که سیستم به فشار نیاز ندارد ، خطر انفجار خطرناک از بین می رود.  علاوه بر این ، شما خطرات ناشی از مشکلات تله بخار یا یخ زدن بخار را از بین نمی برید زیرا نقطه انجماد روغن گرم به طور قابل توجهی پایین تر از آب است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید