خانه / پمپ گازوییل / کارخانه تولید پمپ گازوییل کش موتور دیزل

کارخانه تولید پمپ گازوییل کش موتور دیزل

پمپ های گازوییل کش پمپ هایی بسیار قوی هستند که کاربرد های این پمپ در سراسر ایران و کشور های خارجی زیاد می باشد، پمپ های گازوییل کش همان طور که از اسم آن پیدا است گازوییل و مشتقات نفتی را جابه جا می کنند که به همین دلیل به آن پمپ گازوییل کش می گویند. 

کارخانه تولید پمپ گازوییل کش موتور دیزل

همه چیز درباره پمپ گازوییل کش موتور دیزل

همه چیز درباره پمپ گازوییل کش موتور دیزل پمپ های گازوییل کش، پمپ هایی بسیار قوی می باشند که اکثرا کارخانه های آن ها این پمپ ها را با توان ۱۲ تا ۲۴ ولت تولید می کنند و قدرت پرتاب آن بین ۵ متر تا ۱۰ متر می باشد که این اندازه برای پمپ ها بسیار خوب است.

پمپ های گازوییل کش دیزل بیشتر برای انتقال سوخت های فسیلی مثل نفت، گازوییل، بنزین، نفت خام، نفت سفید، گاز استفاده می شوند که در پمپ بنزین ها یا پمپ گاز ها یا برای سوخت ماشین های بزرگ استفاده می شوند. 

پمپ گازوییل موتور دیزل به دلیل داشتن موتور قوی که باعث پرتاب بالای این پمپ می شود بسیار قیمت آن را گران می کند اما با این حال هنوز در تمامی پمپ بنزین ها و در تمامی کار های انتقال سوخت ها مورد استفاده قرار می گیرد اما اندازه ی آن ها متفاوت می باشد. 

پمپ ها وسیله ای برای انتقال مواد به خصوصی می باشند که قدرت آن ضعیف باشد و وقتی وارد موتور پمپ می شوند با قدرتی چند برابر شروع به پمپاژ ماده می کند دقیقا همان کاری که قلب انسان انجام می دهد را می توان در گمپ ها نیز پیدا کرد، پمپ های گازوییلی بسیار پر کاربرد می باشند و حتی در مناطقی مثل چاه های نفت و گاز برای استخراج و انتقال نفت و گاز به ماشین های حمل سوخت از این پمپ ها استفاده می شوند چرا که هیچ نوع پمپی قدرت این پمپ را ندارد و به همین دلیل موتور های دیزل یعنی موتور های قدرتمند و پمپ های دیزل یعنی قدرتمند ترین پمپ ها که اسم آن هم به همین دلیل گذاشته شده است. 

پخش پمپ گازوییل کش به صورت مستقیم

پخش پمپ گازوییل کش به صورت مستقیم پمپ های گازوییل کش را اکثرا سفارش می دهند و به صورت مستقیم می گیرند اما باید بدانید که قیمت این پمپ ها در شهر تولید کننده ی آن مناسب تر از مناطق دیگر می باشد چرا که هزینه ی حمل و نقل کمتری برای متقاضی می خواهد و اگر در مناطق در ایران باشد به دلیل مخارج بالای حمل و نقل باید با قیمتی گران تر این گمپ ها را خریداری کرد ولی اکثرا پخش پمپ گازوییل کش به صورت سفارشی می باشد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید