خانه / سیلوی توزیع / بورس انواع سیلوی توزیع در اندازه های مختلف

بورس انواع سیلوی توزیع در اندازه های مختلف

بورس انواع سیلوی توزیع در حال حاظر در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران فعال است. این سیلو ها به دلیل شفاف سازی قیمت و تعیین نرخ در بلند مدت در سازمان بورس قرار داده می شود و این پروژه عرضه کنندگان زیادی دارد. بورس سیلو توزیع ساز و کار خودش را دارد و همان گونه که از اسمش مشخص است جهت ارائه و ذخیره سازی گندم و غلات می باشد.

بورس انواع سیلوی توزیع در اندازه های مختلف

فروش سیلوی توزیع در اندازه های مختلف

فروش سیلوی توزیع در اندازه های مختلف

سیلو های  در اندازه های مختلف ساخته می شوند. همین امر بازار فروش سیلو را گسترده می کند. گنجایش سیلو های بتنی در هر کندو معمولا ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تن است که ارتفاع آن ۲۰ تا ۶۰متر است و قطر آن ۵ تا ۱۲ متر است. اما ارتفاع کندو های فلزی کمتر از ۲۰ متر است و قطر آن ها ۱۰ تا ۱۲ مت می باشد.

فروش سیلوی توزیع از جنس بتن بیشتر از سیلوی فلزی است زیرا سیلو های بتنی مقاومت بسیار زیادی دارد. اما نوع فلزی این سازه در بیشترین زمان ممکن دارای ۳۵ سال عمر است ولی سیلوی بتنی ۱۰۰ سال بیشتر عمر می کنند و این نوع ۱۰۰ هزار تن فضا برای ذخیره سازی دارد.

و از دیگر مواردی که خریداران سیلوی توزیع نوع بتنی را خریداری می کنند این است که هر کندویی به این سیلوها اضافه شود ۷ هزارو ۱۴۰ تن فضا برای ذخیره سازی دارد و دیواره های آن در زمستان داخل سیلو را گرم و در تابستان سرد نگه می دارد.

انواع سیلوی توزیع کدام اند؟

انواع سیلوی توزیع کدام اند؟

سیلو های ذخیره سازی غلات مانند گندم، جو و…. دارای دو نوع فلزی و سیلوی بتنی است. که معمولا سیلو های فلزی از فولاد یا آلیاژهای آلومینیوم ساخته می شود. یکی از مطمئن ترین روش های نگهداری و ذخیره سازی غلات این است که از سیلوی بتونی استفاده شود.چرا که این سیلو ها هر کدام از چند کندو تشکیل شده است و هر کندو دارای دریچه در سقف است و کف این کندو ها صاف و یا قیفی شکل است.

هر کدام از انواع این سیلو ها مزیت هایی دارد. که از مزایای سیلو های بتنی عبارت اند از:

  • از غلات در بلند مدت نگهداری میکند
  • با تمام اقلیم های کشور شامل آب و هوای گرمسیر، سردسیر،مرطوب و باد خیز سازگار است
  • در برابر سیل و طوفان و زلزله مقاومت بالایی دارد
  • جلوگیری از آتش سوزی به دلیل ضخامت و عایق بودن بتون و جلوگیری تبادل دما با محیط
  • در برابر خوردگی در اثر تماس طولانی مدت با رطوبت و گازهای ضد عفونی کننده مقاوم است
  • بتن این سیلو ها در بربر ساییدگی حاصل از حرکت گندم با دوام ومستحکم است
  • عملیات تخلیه و بارگیری با استفاده از نیروی ثقل به سرعت انجام می شود
  • طول عمر و ظرفیت ذخیره سازی آن بالا است

همچنین سیلو های فلزی نیز مزیت هایی دارند که عبارت اند:

  • هزینه ساخت و ساز آن نسبت به سیلو های بتونی کمتر است و سرعت ساخت آن بیشتر است
  • وزن آن سبک است و امکان مونتاژ و جابجایی در سیلو فلزی وجود دارد
  • جدا بودن کندو ها که ضمن رعایت مسائل بهداشتی و حفظ گندم در مقابل آفت های انباری و همچنین امکان ذخیره سازی گندم های مختلف و جداسازی آنهارا فاهم می کند
  • درجه حرارت و رطوبت را را کنترل می کند
  • تمیز کردن دیواره های سیلو راحت و آسان است
  • قطعات آن به آسانی جایگزین می سود
  • طول عمر بالایی دارد.

همچنین سیلو ها

لیست قیمت فروش سیلوی توزیع

لیست قیمت فروش سیلوی توزیع

قیمت سیلوی توزیع به مواردی از نظیر اندازه و کیفیت ذخیره سازی متفاوت است. در مورد سیلو ها باید گفت که سیلو های فلزی هزینه های کمتری را نسبت به سیلو های بتنی متقبل می شوند. اما نوع بتنی این سازه مستحکم تر است و دوام بلایی دارد.

ولی دلیل اینکه روندتولید سیلوی توزیع فلزی در چندین سال اخیر پیشرفت داشته امکان جابه جایی آن وجود دارد و میزان مصالح و تجهیزات راه اندازی آن نسبت به سیلوی بتنی کمتر است. 

این عوامل هر کدام در قیمت گذاری سیلو ها موثر است. همچنین بخش های خصوصی در کشور تولید سیلوی توزیع عمده را یکی دیگر از مواردی که در تعرفه قیمت گذاری اهمیت دارد معرفی کردند و با تولید عمده این سازه سیلوی ارزان تری را راه اندازی می کنند.

مزیت های استفاده از سیلوی توزیع با کیفیت بالا

مزیت های استفاده از سیلوی توزیع با کیفیت بالا

 استفاده از سیلو در انبار کردن و ذخیره سازی غلات یک هدف مهم است چرا که کیفیت محصولات را حفظ کرده و از تغییرات دانه های حفظ شده جلوگیری می کند. ذخیره سازی غلات در این مکان ها علاوه بر اینکه کیفیت آن را حفظ کرده می تواندکیفیت محصول نهایی تولید شده مانند آرد غلات را قلمداد کند.

یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان شرکت های مصرف غلات و مدیران شرکت ها و کارخانجات که به مکان ذخیره سازی محصولات نیاز دارند تهیه سیلو است ومی توانند با توجه به کار آیی آن نوع بتونی و فلزی را تهیه کنند.

فواید سیلو این است که:

  1. کندو های سیلوی توزیع از هم جدا است و این امر در رعایت بهداشت بسیار اهمیت دارد.
  2. ازگندم در مقابل آفات و قارچ های میکروبی جلو گیری می کند.
  3. گندم های مختلف را تفکیک و آن را در سیلو های متفاوت ذخیره سازی می کند.
  4. تخلیه گندم را با سهولت و آسانی فراهم می کند.

فروشندگان سیلوی توزیع در کشور

فروشندگان سیلوی توزیع در کشور

فروشندگان سیلوی توزیع در کشور در شهرهای بزرگ فعالیت می کنند. این افراد متخصص و خبره  در این عرصه می باشند چرا که نصب سیلو در هر مکانی جایز نیست .مثلا اینکه سیلوی بتنی باید در جای وسیع و پراکنده ای باشد و سیلوی فلزی به دلیل اینکه امکان جا به جایی را دارد می توان در مکانی که دسترسی به آن راحت باشد را راه اندازی کرد .

فروشنده سیلو باید از محل نصب آن آگاهی داشته باشد ویا مهندس آموزش دیده را به مکان مورد نظر بفرستد تا راه حل اجرای نصب سیلو را ارائه دهد چون این پروژه باید با نظر متخصصان آن انجام شود و از دلایلی که در نصب سیلو وجود دارد این است که ارتفاع سیلو ها با هم هماهنگ باشد، جهت باد های فصلی در نظر گرفته شود و فضای کافی برای دور زدن کامیون هایی حاوی بار وجود داشته باشد که این ها در فروش و قیمت سیلو نقش دارد.

بازار بزرگ فروش سیلوی توزیع در تهران

بازار بزرگ فروش سیلوی توزیع در تهران

سیلوی توزیع غلات به منظور ذخیره سازی و انبار کردن محصولات نمایندگی هایی در شهر های مختلف دارد. این نمایندگی فروش سیلوی توزیع، سیلویی با مقاومت بالا و مجهز به ماشین آلات الکترونیکی را عرضه می کنند.این مراکز در تهران بیشتر از سایر شهر ها دیده می شود. زیرا رقابت فروش در شهر های بزرگ زیاد است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید