خانه / هواکش صنعتی / فروشنده هواکش صنعتی دست دوم ارزان قیمت

فروشنده هواکش صنعتی دست دوم ارزان قیمت

از هواکش صنعتی در همه ی فضاهایی که احتیاج به تهویه قوی محیط دارند استفاده می شود. کارخانه ها، انبارها، سوله ها، کارگاه ها به دلیل تجمع افراد و نگهداری محصولات مختلف از جمله فضاهایی هستند که احتیاج به استفاده از هواکش صنعتی دارند. هواکش های صنعتی نسبت به نوع خانگی هواکش ها توان بالاتری دارند.

کار اصلی این هواکش ها خنک کردن و خارج کردن حرارت از محیط، جمع آوری و انتقال گرد و غبار می باشد. فروشنده هواکش صنعتی و دستگاه بچینگ نیم متری باید بعد از این که از سلیقه و نیاز مشتری خود آگاه شد اطلاعات جامع و کاملی درباره محصول به او داده و وی را در خرید بهتر یاری کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع هواکش های صنعتی و خانگی، ویژگی ها و قیمت های آن بپردازیم.

بزرگترین شرکت تولید کننده انواع هواکش خانگی و صنعتی

هواکش صنعتیبه طور کلی انواع هواکش های صنعتی در دو گروه هواکش محوری و گریز از مرکز دسته بندی می شود که به لحاظ شکل پروانه، نوع پروانه، قدرت موتور، درجه حفاظت موتور، میزان صدای تولیدی، سرعت چرخش موتور، قطر محل ورودی هوا، حجم هوادهی و  شکل قاب دارای تنوع مدل می باشد.

بیشترین استفاده هواکش خانگی در سرویس های بهداشتی و حمام می باشد. در خرید هواکش خانگی و دستگاه بچینگ یک متری نیز فاکتورهای زیادی نقش دارند. کارکرد بالا و کیفیت خوب هواکش همراه با قیمت مناسب ویژگی هایی هستند که مشتریان به دنبال آن می باشند. هواکش هایی با ابعاد ۱۵۰ میلی متر، سرعت موتور ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ دور در دقیقه و نیروی ۳۰ – ۲۰ وات برای خانه هایی که نیاز زیادی به هواکش ندارند مناسب می باشد.

کاربرد بالا هواکش ها در زمینه صنعت و هم چنین مصارف خانگی هواکش باعث شده تا تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید این محصول در کشور بکنند. بزرگترین تولیدکنندگان هواکش بالاترین استانداردهای روز جهانی را در تولید هواکش رعایت می کنند و انواع هواکش های صنعتی و خانگی را تولید کرده که علاوه بر عرضه در کشور محصولات خود را روانه بازار جهانی نیز خواهند کرد.

فروشنده بزرگ هواکش صادراتی برند ایرانی

فروشنده هواکش صنعتیایران از گذشته تاکنون جزو نخستین کشورهایی بود که صنعت تولید هواکش را به صورت مدرن دارا بوده است. با توجه به شرایط منطقه ای ایران و بازار فروش خوب محصولات در کشورهای همسایه توجه به این صنعت در الویت قرار دارد. اگر صنعت تاسیسات از حمایت کافی دولت ها برخوردار بود می توانست به رقابت با صنعت خودرو سازی بپردازد.

بخشی از هواکش های تولید شده در ایران به کشورهایی مختلفی مانند عراق، افغانستان، لبنان، روسیه، ارمنستان، آذربایجان، تاجیکستان و ترکیه صادر می شود که ارزآوری و سود بالایی برای کشور به همراه داشته است . این صنعت در صورت حمایت می تواند جزو صنعت های اشتغال زا قرار بگیرد.

لیست قیمت روز انواع هواکش صنعتی دست دوم

هواکش دست دومبا توجه به قیمت ارزان تر هواکش دست دوم بسیاری از افراد و صاحبان صنایع تمایل به خرید آن پیدا می کنند. خرید هواکش دست دوم برای افرادی که توانایی مالی خرید هواکش نو را ندارند یا کسانی که می خواهند به تازگی کسب و کار خود را شروع کنند صرفه اقتصادی خواهد داشت اما در عین حال هنگام خرید جنس دست دوم باید دقت زیادی به خرج داد و کارکرد و اجزای اصلی هواکش به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد و اطمینان حاصل شود که کیفیت کار دستگاه در حد قابل قبول می باشد.

مجموعه ما ارائه دهنده بهترین و ارزانترین هواکش های نو و دست دوم می باشد. هواکش های صنعتی دست دوم با کیفیت و عملکرد خوب برای فروش موجود بوده و شما مشتریان گرامی می توانید جهت دریافت آخرین قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

تولید بهترین هواکش صنعتی درجه یک

هواکش صنعتی 1قدرت موتور بالا از ویژگی های یک هواکش خوب است به عبارت دیگر هر چه قدرت موتور موتور هواکش بالا باشد؛ هواکش قوی تر است. هواکش صنعتی درجه یک نباید سر و صدای زیاد تولید کند. این هواکش ها باید هوا را به صورت یکنواخت در فضا منتشر کنند هم چنین در برابر آلاینده ها مقاوم باشند.

تولید کننده هواکش برای ارائه محصول با کیفیت به بازار و کسب اعتبار باید نکاتی را از روند ساخت محصول تا فروش آن رعایت کند. او باید استانداردهای ایمنی و حفاظتی را درساخت محصول در نظر گرفته و ضمن این که باید از مواد مرغوب در ساخت محصول خود استفاده کند تمام تلاش خود را به کار برد تا قیمت تمام شده محصول گران نشود تا طیف وسیعی از جامعه توانایی خرید را داشته باشند. تولید کننده هواکش نباید فقط تمرکز خود را بر فروش محصول بگذارد بلکه باید به خدمات پس از فروش نیز توجه کند.

کارخانه تولید کننده هواکش با تخفیفات ویژه

پروانه فنکارخانجات تولید کننده هواکش می توانند با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه در فرصت های خاصی مانند چشنواره های فروش به معرفی و فروش هر چه بیشتر محصول خود کمک شایانی کنند. خریداران نیز اگر بتوانند تمام نیازهایشان به مدل های مختلف هواکش را از یک مرکز تهیه کنند هم می توانند از تخفیفات قابل توجهی برخوردار شوند و هم
حمل ونقل محصولات خریداری شده آنان راحت تر خواهد بود.

قیمت مناسب انواع هواکش صنعتی در سال ۹۹

هواکش اگزاست فنقیمت هواکش بنا بر پارامترهای مختلف متفاوت است که در ادامه به خلاصه ای از این عوامل تاثیر گذار می پردازیم:

  • نوع هواکش: با توجه به تجهیزات متفاوت به کار رفته در هر کدام از انواع هواکش قیمت انواع هواکش ها با هم متفاوت است.
  • ویژگی های خاص محصول: برای مثال چرخش معکوس یکی از ویژگی هایی است که در برخی از هواکش های صنعتی وجود دارد که باعث افزایش قیمت هواکش خواهد شد.
  • برند سازنده: برند شرکت سازنده تاثیر مستقیم بر قیمت محصول دارد.
  • منطقه تحت پوشش هواکش: هر چه وسعت فضایی که هواکش برای آن استفاده می شود بیشتر باشد طبیعتا هواکش بزرگتری نیاز است و همین عامل باعث می شود تا قیمت هواکش انتخاب شده بالاتر برود.
  • جنس هواکش: جنس هواکش بسیار مهم است چون تعویض هواکش صنعتی در صورت خراب شدن راحت نیست بنابراین انتخاب محصول بادوام حائر اهمیت است. آلیاژ و فلزات به کار رفته در بدنه هواکش از مهم ترین عوامل دوام این هواکش ها می باشند و هر چه این فلزات مرغوب تر باشند قیمت هواکش بالاتر خواهد رفت.
  • کیفیت هواکش: بهبود سطح کیفیت تجهیزات به کار رفته در هواکش بر قیمت نهایی اثرگذار می باشد.

نمایندگی پخش هواکش صنعتی سه فاز بزرگ

هواکش های صنعتی بیشتر به وسیله موتورهای الکتریکی کار می کنند اما گاهی از موتورهای احتراقی نیز در ساختار آن ها استفاده می شود. موتور هواکش از سیم پیچ، یاتاقان و قطعات مختلف دیگر تشکیل شده که درون بدنه موتور قرار گرفته اند.
اگر موتور هواکش صنعتی سه فاز باشد چرخ دنده ها با نیروی     کم تری کار می چرخند و لرزه ها اختلالات کم تری به وجود خواهد آورد در نتیجه مصرف انرژی کم تر خواهد شد.

ما به عنوان نمایندگی پخش و فروش هواکش صنعتی سه فاز، آماده عرضه این محصول در سراسر کشور هستیم. برای اطلاع از قیمت و نحوه پخش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید