خانه / توری ضد سایش / فروش ویژه توری سرند ضد سایش

فروش ویژه توری سرند ضد سایش

توری سرند با استفاده از انواع سیم ها ساخته می شود که از نوع باکیفیت و مرغوب هستند. این توری یعنی سیم خاردار باغی دست دوم جنس ها و کیفیت های گوناگونی دارد که از آن بر سرند کردن یعنی غربال کردن شن و ماسه استفاده می شود. یکی از توری هایی که بسیار مقاوم است و کاربرد بالایی هم دارد مانند سیم خاردار در تبریز می باشد، توری سرند ضد سایش است که می توان آن را از مراکز فروش تهیه کرد. امروزه، فروش توری سرند به صورت اینترنتی هم انجام می شود تا مشتریان راحت تر و با شرایط بهترین به این محصول برسند.

فروش ویژه توری سرند ضد سایش

تولید توری سرند خشک کن

تولید توری سرند خشک کندر کشور ما تولید توری سرند با شرایط گوناگونی انجام می گیرد، چون تولید کنندگان آن را با انواع سیم ها می سازند که درجه کیفیت آن ها متفاوت است.

اما، یکی دیگر از مواردی که باعث می شود این توری ها با هم تفاوت داشته باشند، نوع سیم است که در تولید آن بکار می رود.

در بازار فروش توری سرند مدل های مختلفی دارد که به چند نمونه از آن اشاره می شود:

  • توری سرندی چشمه ریز
  • توری سرند استیل
  • توری سرند ضد سایش
  • توری بافت آلمانی
  • توری سرند خشک کن
  • توری جوشی

هر یک از این توری هایی که وارد بازار می شود از کابرد بخصوصی برخوردار است. در واقع کار اصلی این توری این است که از ورود ناخالصی ها و دانه های ناسالم به مواد اصلی جلوگیری می کنند که این امر بیشتر در صنایع معدنی و کارخانجات فرآوری کاربرد دارد.

یکی از عمومی ترین کاربرد توری سرند خشک کن و انواع توری فلزی در بخش تولید شن و ماسه است که می توان با استفاده از این محصول بهترین و باکیفیت ترین شن و ماسه را بدست آورد.

اگر این توری کار خود را به درستی انجام دهد و در مرحله سرند کردن به نحو احسنت عمل کند، می توان دانه هایی که مورد نیاز است را به طور دقیق و معین و بدون ناخالصی بدست آورد.

این توری ها با بهترین و مقاوم ترین سیم ها درست می شوند تا در هنگام استفاده دچار شکستگی نشوند.

شما می توانید انواع توری جوشی، ضد سایش، پلاستیکی و … از از نمایندگی های معتبر با قیمت های ارزان و مناسب تهیه کنید.

فروش انواع توری سرند آهنی

همانطور که گفته شد، توری ها انواع مختلفی دارند که از نظر مدل و طرح با هم فرق می کنند. همینطور در زمینه ی جنس هم تنوع زیادی دارند.

توری سرند از نظر جنس به چند دسته زیر تقسیم بندی می شوند.

  • توری سرند آهنی
  • توری سرند گالوانیزه
  • توری سرند فولادی
  • توری سرند پلاستیکی
  • توری سرند فلزی

این توری ها هر کدام با کیفیت های گوناگون به بازار عرضه می شوند و دارای چندین برند هستند. بطور مثال، توری آهنی انواع مختلفی دارد که مشتری آن را با توجه به نیاز و کاربردش خریداری می کند.

مثلا، فروش توری پلاستیکی بیشتر برای مشتریانی است که برای ساخت انواع قفس ها و حصارها نیاز دارند.

قیمت هر یک از این طوری ها بر حسب جنس و مدلی که دارند، تعیین می شود و در هر فروشگاهی قیمت آن متغیر است.

توری آهنی ضخامت بیشتری نسبت به جنس های دیگر دارد. کاربرد توری آهنی برای سرندی به کار می رود که حالت ایستاده یا کرکره ای دارد.

تولید توری سرند آهنی بالاست و به صورت رولی آماده مصرف قرار می گیرد. بیشترین استفاده از توری آهنی در بخش های عمرانی و صنعتی است.

امروزه، می توان انواع این توری ها را از مراکز فروش معتبر تهیه کرد که به صورت اینترنتی در حال خرید و فروش این محصولات می باشند.

خرید انواع فیدر میکسر ثابت و متحرک

خرید انواع فیدر میکسر ثابت و متحرکفیدر میکسر دستگاهی است که از آن برای میکس و خرد کردن خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. این فیدر میکسرها انواع گوناگونی دارند که به صورت ثابت و متحرک موجود هستند.

اندازه در این دستگاه ها متفاوت است و تولید آن در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ انجام می گیرد.

این دستگاه ها مخصوص کارهای کشاورزی و دامداری است و در این بخش ها کاربرد بالایی دارد. یکی از موارد استفاده دستگاه میکسر برای غلات است که بعد از بدست آوردن محصول باید از آن استفاده شود تا آماده مصرف برای دام ها گردد.

دستگاه میکسر می تواند درآمدزای خوبی باشد و برای کشاورزان بهترین و مناسب ترین دستگاه باشد که از آن بعد برداشت محصول استفاده کنند تا بتوانند به محصولات خود را به بازار عرضه کنند.

این میکسرها دارای برندهای گوناگونی هستند که دارای دو مدل زیر می باشند که هر کدام از نظر عملکرد متفاوتند و به دو صورت کار خود را انجام می دهند.

  1. دستگاه فیدر میکسر ثابت
  2. دستگاه فیدر میکسر متحرک

از دستگاه های ثابت برای جاهایی استفاده می شود که فضای کافی ندارند و بیشترین استفاده آن ها در دامداری های کوچک است. اما از میکسر متحرک که همانند ماشین عمل می کند در دامداری هایی که دارای مساحت زیاد هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاهی که برند معتبری داشته باشد، کیفیت و طول عمر مفیدی خواهد داشت و در هنگام کار دچار خرابی نمی شود. همچنین کاربرد و نحوی کار این دستگاه ها متفاوت است که مشتری آن را با توجه به نیازش سفارش می دهد.

انواع نوار نقاله تخیله و بارگیری استاندارد

نوار نقاله دستگاهی است که کانوایر نام دارد و برای تخلیه کردن بار استفاده می شود. این دستگاه در محل های مختلفی کاربرد دارد و هر جا که نیاز به خالی کردن وسیله و بسته باشد، نوار نقاله می تواند به خوبی این تخلیه را انجام دهد.

تولید و طراحی این دستگاه در شکل های مختلفی صورت می گیرد که حتی اندازه های گوناگونی دارند. برند در تولید نوار نقاله تنوع دارد و دارای کیفیت های متفاوتی است.

نوار نقاله را می توان در اشکال زیر تقسیم بندی کرد که هر یک بسته به مدلی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر به چند نمونه از آن اشاره می شود:

  • دستگاه نوار نقاله تسمه ای
  • نوار نقاله قرقره ای
  • نوار نقاله صفحه دار
  • نوار نقاله چرخشی
  • نوار نقاله انعطاف پذیر

اسامی بالا نمونه ای نوارهای نقاله هستند که می توان آن ها ار از مرکز فروش و نمایندگی ها تهیه کرد. اما مهمترین چیزی که باعث می شود این دستگاه ها دوام بالا و عملکرد بهتری داشته باشند، نوع موتور و کیفیت آن هاست که خریدار باید به آن توجه کند.

از مهم ترین کاربردهای نوار نقاله شامل:

  • کارخانه های تولید سیمان و گچ
  • کارخانه های تولید مواد معدنی
  • انبارها
  • فروشگاه های بزرگ

این دستگاه یکی از پرمصرف ترین محصول است که در هر مکانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به راحتی به تخلیه بار بپردازد.

مهم ترین چیزی که در خرید یک دستگاه نوار نقاله استاندارد و باکیفیت هائز اهمیت است، نوع و جنس تسمه، موتور و چرخ آن است که باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

بنابراین، شما می توانید با ارتباط از مشاوران فروش بهترین نوار نقاله را با قیمت مناسب و جنس برتر خریداری کنید، فقط کافیست همین حالا تماس گرفته و سفارش خود را اعلام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید