خانه / پمپ قیر / مراکز خرید پمپ قیر داخلی دنده ای

مراکز خرید پمپ قیر داخلی دنده ای

پمپ قیر داخلی یکی از انواع پمپ های غلیظ کش است که خاصیت خود مکشی که داشته، قادر است هر نوع مایع با ویسکوزیته های مختلف راحرکت دهد و در دو جهت کار می‌کند یعنی هم برای خالی کردن از آن می‌توان استفاده کرد و هم برای پر کردن.

مراکز خرید پمپ قیر داخلی دنده ای

فروش خاص پمپ قیر داخلی ریکامر

فروش خاص پمپ قیر داخلی ریکامر  اگر شما هم میخواهید برای کارگاه خود از پمپی با کیفیت استفاده کنید ما به شما پمپ قیر داخلی دنده‌ای ریکامر را پیشنهاد میکنیم که این پمپ ها بسیار با کیفیت بوده و مقاومت و عمر بالایی دارند و خاصیت مکش هر نوع مایعی را دارند. در بعضی ازاوقات این تولیدی به فروش  پمپ قیر داخلی  می پردازد که این فروش دوره خاصی دارد و شما باید از این فرصت استفاده نمایید. این پمپ ها با قیمتی بسیار مناسب به شما عرضه می شوند و چون بی واسطه به دست شما می رسد قیمت آن مستقیم از تولیدی تعیین می گردد.

پمپ قیر دنده ای به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. این دو نوع برای کاربردهای متنوع تولید شده‌اند و هر پمپ برای یک مایع با ویسکوزیته مناسب آن تولید شده است. مایعاتی مانند قیر که غلیظ هستند و ویسکوزیته بالایی دارند از پمپ های داخلی برای مکش آنها استفاده می شود این پمپ ها ویژگیهای خاص خود را دارند و پرکاربرد تر از پمپ های خارجی هستند. 

خصوصیات بهترین پمپ قیر داخلی

خصوصیات بهترین پمپ قیر داخلی پمپ قیر ریکامر داخلی خصوصیات منحصر به فردی دارند که باعث شده است آنها را در صنایع مختلف به کار برند. این پمپ ها می تواند طیف وسیعی از مایعات را حرکت دهند و هزینه تعمیر و نگهداری خاصی ندارند و البته عمر آنها نیز بالا است. یکی از ویژگی های این پمپ ها این است که مواد داخلی پمپ متنوع  است و برای مایعات مختلف تولید شده است. از دیگر ویژگی های آن می توان به دو جهت بودن آن اشاره کرد که هم برای خالی کردن مایعات به کار می رود و هم برای پر کردن. شما به وسیله این پمپ ها می توانید مایعات را هم خالی کنید به هم پر کنید و این دستگاه ها تعمیر و نگهداری آسان دارند و در استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی نیست. نحوه کار این پمپ ها به شکلی است که پمپ های دنده ای با داشتن چرخ دنده هایی کار می‌کنند که سیالات در لابه لای این چرخ دنده ها به دام می افتد و به حرکت در می آید و تعداد دورهای آن در دقیقه بستگی به غلظت مایع دارد و هرچه غلظت آن بیشتر باشد تعداد دوره‌های آن در دقیقه کمتر است. طیف کارکرد این پمپ ها بسیار وسیع است و از مایعات بسیار غلیظ مانند آسفالت و قیر گرفته تا مایعات رقیق مانند حلال‌ها و روغن ها.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید