خانه / توری صنعتی / نرخ روز انواع توری صنعتی با قیمت ویژه و کیفیت بالا

نرخ روز انواع توری صنعتی با قیمت ویژه و کیفیت بالا

توری صنعتی یکی از پرکاربردترین توری ها در صنایع ساخت و ساز، کشاورزی، حصار کشی و غیره می باشد که از شبکه هایی منظم و با زاویه ی قائمه در اندازه های مختلف ساخته شده است. این تورها به دلیل جنس فولادی میله گردها و نیز استحکام و مقاومت بالایی که دارند از مصرف بالایی در صنایع مختلف برخوردارند. نرخ انواع توری صنعتی با قیمت ویژه و کیفیت بالا در سایت آنلاین فروش انواع تورهای صنعتی آمده است که این محصول را در متراژهای متفاوت و کیفیت بالا به مشتریان عزیز عرضه می کنند.

نرخ روز انواع توری صنعتی با قیمت ویژه و کیفیت بالا

معرفی انواع مختلف توری در صنعت امروزه

معرفی انواع مختلف توری در صنعت امروزه

  • تورهای صنعتی از مقاومت بالایی در برابر کشش و ضربه برخوردارند. این محصولات به گونه ای طراحی می شوند که بسیار قابل انعطاف، ضد زنگ و از وزن پایینی برخوردار هستند. انواع مختلف توری در صنعت وجود دارد که از جنس های مختلفی تولید می شوند و هر کدام بنا بر جنس و اندازه ی آنها کاربرد ویژه ای دارند.

جنس های مختلف توری صنعتی در بازار عبارتند از:

  • تور آلومینیوم
  • تور پرسی
  • توری فسفر برنز
  • توری برنجی
  • توری مرغ 
  • توری حصاری
  • تور پنجره ای 
  • تورهای جوشی و …

این محصولات با توجه به نوع کاربرد آن ها، در اندازه های مترمربع مختلفی ساخته می شوند. در ساختمان سازی برای استحکام بتن و خاصیت کششی آن از این نوع توری ها استفاده می کنند. امروزه از پرمصرف ترین نوع توری های صنعتی در صنایع ساخت و ساز می باشد.

فرق بین توری حصاری و توری پرسی صنعتی چیست؟

فرق بین توری حصاری و توری پرسی صنعتی چیست؟توری حصاری یک نور تور صنعتی ساخته شده از میله های نازک فولادی از پوشش پلی اتیلن می باشد. کاربرد این محصول اغلب به عنوان فنس در دور باغات و زمین های کشاورزی می باشد که به صورت حصار دور تا دور زمین را از این نوع تور برای مراقبت از زمین می کشند.

توری پرسی نام دیگر توری حصاری است، این تورهای از شبکه ی منظم به هم بافته شده تشکیل شده اند که دارای استحکام بالایی می باشند. به چند نمونه از کاربرد این محصول اشاره می کنیم:

  • حصار کردن باغ ها و زمین های زراعی
  • پودر کردن محصولات غذایی در صنایع غذایی
  • برای افزایش امنیت در منطقه ی نظامی
  • ساخت پالت 
  • محصور کردن کارگاه ها 
  • سرند

آنچه باعث فروش بالای این محصول شده است استحکام بالا و منعطف بودن این تورها و نیز ضد زنگ بودن آن ها می باشد. برای خرید این محصول و خرید عمده توری می توانید به یکی از فروشگاه های فروش انواع توری صنعتی و حصاری مراجعه و این محصول را با قیمت ویژه ای خریداری کنید.

سایت خرید و فروش توری صنعتی

سایت خرید و فروش توری صنعتی امروزه فروش هر محصولی توسط سایت های معتبر آنلاین به صورت غیر حضوری نیز امکان پذیر شده است. سایت خرید و فروش توری صنعتی، این محصول را در انواع جنس ها و اندازه ها به فروش می رساند.

فروشگاه توری صنعتی در سراسر کشور، به دلیل مصرف انواع تورها به خصوص تورهای حصاری و پرسی از فروش خوب و بالایی برخوردار می باشند. استفاده از مواد اولیه ی مرغوب در این تورها کیفیت و مقاومت آن ها را در برابر ضربه و فشار بالا برده و باعث محبوبیت این محصولات شده است.

مراکز عرضه توری های صنعتی با بهترین قیمت

مراکز عرضه توری های صنعتی با بهترین قیمتآنچه که در انتخاب مشتری برای خرید هر محصولی اهمیت دارد در درجه ی اول کیفیت، سپس هزینه ایست که در ازای خرید محصول پرداخت می کند. معمولا خریدار به دنبال فروشگاهی معتبر با قیمت مناسب و ارزان می باشد.

مراکز عرضه توری های صنعتی این محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان عزیز عرضه می کنند. تورهای صنعتی با توجه به نوع کاربرد و بافت آن ها قیمت گذاری می شوند. معمولا هزینه ای که در قبال استحکام این محصولات پرداخت می شود به نسبت ارزان و بصرفه است.

بالا بودن کیفیت ساختار، مستحکم بودن و مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی این تورهای صنعتی را در بازار از محبوبیت ویژه ای برخوردار کرده است. امروزه این محصولات از پرفروش ترین نوع تورها در بازار هستند.

بهترین شرکت تولید توری سرند در بازار

بهترین شرکت تولید توری سرند در بازار توری سرند یکی دیگر از انواع تورهای صنعتی با کاربرد بالا در صنایع می باشد. از این محصول در سرند کردن در ریخته گری و غیره استفاده می شود. نام دیگر توری سرند چشمه ریز می باشد. این محصول از شبکه های فولادی با استحکام بالا و بافت منظم ساخته شده استو در الک کردن در صنایع استفاده می شود.

به دلیل جنس فولادی این محصول، ضد زنگ و مقاوم در برابر هر ضربه و فشار می باشد. ساختار آن به گونه ای طراحی شده است که در الک کردن شن و ماسه در معادن کاربرد دارد و در برابر فشار سنگ ها، شبکه های آن مقاوم و از استحکام بالایی برخوردار هستند.

کارخانه توری سرند، با فروش این محصول با قیمتی ویژه و ارزان سالانه مشتریان زیادی دارد. به علت کاربرد بالای این نوع تور در معادن و دیگر صنایع تولید آن هرساله رو به افزایش است. با تلاش مهندسین و طراحان ساخت این محصول هر بار با پیشرفت زیادی برخوردار بوده است.

بهترین شرکت تولید توری سرند در بازار، این محصول را با قیمت مناسب و ارزان، به صورت فروش اینترنتی و آنلاین در دسترس مشتریان قرار می دهد.

بزرگترین بازار خرید توری با کیفیت

بزرگترین بازار خرید توری با کیفیتبرای دریافت و اطلاع از بزرگترین بازار خرید توری با کیفیت می توانید به سایت فروش این محصول مراجعه کنید. توری سرند استیل، یک محصول با دوام طولانی و مقاوم در برابر خوردگی و سایش می باشد که توسط بزرگترین شرکت های تور صنعتی تولید و به بازار عرضه می شود.

توری سرند صنعتی، یک نمونه از انواع تورها در بازار می باشد. تورهای دیگر نیز مانند این محصول از کیفیت و دوام تضمینی و بالا برخوردارند. محصولاتی که در صنایع بزرگ کاربرد دارند باید دوام و عمر طولانی داشته و با هر ضربه ای خراب نشوند و نیز دارای جنسی با ضمانت باشند.

مرکز اصلی و خرید مستقیم توری های جنس خوب

مرکز اصلی و خرید مستقیم توری های جنس خوبخریدار توری صنعتی به مقدار عمده این محصول را از مرکز اصلی و به صورت مستقیم از فروشنده خریداری می کند. تا هم از نظر اقتصادی بتواند محصولی ارزان و به صرفه خریداری کند هم از نظر کیفیت دارای تضمین باشد.

مرکز اصلی و خرید مستقیم توری های جنس خوب و ارزان، فروش محصولات خود را به شیوه های مختلف در اختیار مشتریان قرار داده است تا بتوانند با انتخاب آگاهانه و درست از فروشگاه معتبر خریدی مطمئن و آسان داشته باشند.

خرید آنلاین در سایت های معتبر که دارای مشاوره و خدمات ویژه ای برای مشتری می باشند، می تواند بسیار کارساز باشد و باعث دسترسی سریع مشتری به محصول مورد نظرش شود. آسان، سریع و بدون هزینه ی اضافی می توانید خریدی مطمئن و تضمینی داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید