خانه / یاتاقان / قیمت یاتاقان بلبرینگی صنعتی در بازار

قیمت یاتاقان بلبرینگی صنعتی در بازار

قیمت یاتاقان در بازار، قیمت روز است و برای خرید لازم است که ابتدا قیمت روزانه آن استعلام شده و سپس به خرید آن اقدام شود. یاتاقان یکی از قسمت ها و بخش های خودرو ست که نوعی بخش چرخشی موتور و مهمترین قسمت آن به شمار می آید. در واقع مهمترین عملکرد یاتاقان از بین بردن اصطکاک بین فلزات است که در صورت عملکرد نادرست سبب تماس فلز با فلز شده که به آن یاتاقان زدن اطلاق می شود. از طرفی تماس بین میل لنگ با شاتون و پایه های نگهدارنده بدنه موتور نیز کمک یاتاقان صورت می گیرد که اگر مشکلی در یاتاقان خودرو به وجود آید سبب ایجاد گرما و حرارت زیاد به دلیل وجود اصطکاک ایجاد شده خواهد شد. 

قیمت یاتاقان بلبرینگی صنعتی در بازار

خرید انواع یاتاقان صنعتی از نمایندگی های رسمی

خرید انواع یاتاقان صنعتی از نمایندگی های رسمییاتاقان یا بلبرینگ یکی از اجزای داخل خودروست که نوعی عضو چرخنده به شمار آمده و در صورت معیوب شدن عملکرد اجزای چرخشی را با مشکل مواجه خواهد ساخت و سبب برخورد قطعات مختلف از جمله قطعات ثابت و متحرک خواهد شد.

این عمل درجه حرارت خودرو را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و سبب آسیب رساندن به آن می شود. یاتاقان ها در صنعت نقش مهمی دارند و انواع یاتاقان صنعتی شامل:

  • یاتاقان لغزشی
  • یاتاقان غلتشی

تقسیم می شوند. یاتاقان لغزشی برای حفظ نمودن اجزای چرخشی در دو جهت محوری و شعاعی شده که در نهایت موجب چرخش درست و صحیح قطعات می شوند.

یاتاقان غلتشی از دو عدد حلقه و چند سری ساچمه درست شده است که به شکل مماس بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. 

یاتاقان از قطعات خودروست که پس از کارکرد زیاد موتور نیاز به تعویض دارد. به جز این در صورتی که هر گوهه ساییدگی و خراشیدگی در این وسیله مشاهده شود نیاز به تعویض آن وجود دارد. 

توجه به خودرو و قطعات موتور، طول عمر مفید این قطعات را افزایش می دهد. به عنوان مثال از بی آب نگهداشتن موتور باید خودداری نمود. زیرا این عمل سبب آسیب رساندن به خودرو و قطعات مختلف آن از جمله یاتاقان خواهد شد. 

هر کدام از این انواع با یکدیگر شباهت ها و تفاوت هایی دارند که سبب استفاده از آنها می شود. این تجهیزات توسط شرکت های قطعه سازی خودرو تولید شده و از طریق نمایندگی های رسمی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

خرید انواع یاتاقان صنعتی به صورت عمده یا خرده فروشی روندی متفاوت داشته و خرید های عمده نیازمند بررسی دقیق نوع یاتاقان و همچنین قیمت فروش آن می باشند. 

فروش یاتاقان با قطر های مختلف در بازار تهران

یاتاقان یا بلبرینگ وسیله ای در اتومبیل است که شکلی مدور داشته و بر همین اساس قطر آن متفاوت می باشد. به طور مثال از رایج ترین این سایز ها می توان به:

  • ۱۲، ۱۵، ۱۷، ۲۰، ۲۵، ۳۰
  • ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ میلی متر

اشاره نمود. 

علاوه بر قطر داخلی این کالا بر اساس کشور سازنده، مدل و جنس نیز دسته بندی می شود که در زمان خرید به آن توجه می شود. 

بازار تهران مرکزی است که می توان شاهد انواع این قطعات در اندازه و سایز های مختلف بود. یاتاقان بلبرینگی از فلزات مختلفی قابل ساخت است که آهن، فولاد و برنز بخشی از این فلزات را تشکیل می دهد. 

یاتاقان ها در موارد زیادی در صنعت کاربرد دارند. به عنوان مثال می توان به کاربرد آنها در شفت های ماشین و محور چرخ ها تا اجزای ساعت اشاره نمود که برخی از آنها شامل پیچیده ترین قطعات و برخی دیگر ساده ترین آنها به شمار می آیند. 

بنابراین فروش آنها در هر قسمت با دیگر بخش ها متفاوت بوده و بر این اساس عملکرد و نقش گوناگونی را نیز شامل می شوند. همان طور که اشاره شد این تجهیزات در بخش های مختلفی برای ساخت قطعات و اجزای داخلی بسیاری وسایل به کار برده می شوند و به همین دلیل شکل و اندازه متفاوت و قطر متنوعی دارند.

قیمت یاتاقان بلبرینگی صنعتی در سال ۹۸

قیمت یاتاقان بلبرینگی صنعتی در سال 98یاتاقان بلبرینگی صنعتی نوعی یاتاقان است که در بخش صنعت به کار برده می شود. ماشین آلات و تجهیزات صنعتی همگی از وسایلی هستند که به نوعی این قطعات را در خود داشته و به دلیل اهمیتی که دارند از آن به عنوان قلب دستگاه یاد می شود. 

این وسیله سبب آسان شدن حرکت و کاهش اصطکاک بین اجزای یک ماشین یا دستگاه شه و در نتیجه حرکات چرخشی آن را تسهیل می سازد. 

این قطعات در لوازمی مانند:

  • لوازم خانگی نظیر میکسر، ماشین لباسشوئی و …..
  • لوازم دندانپزشکی و قطعات دستی آن
  • صنعت هوا فضا
  • سیستم های همتراز نوری
  • اجزای ساعت
  • اتومبیل های سواری

و بسیاری از تجهیزات دیگر به کار برده می شوند که جزئی اساسی از آن به شمار می آیند. بازار یاتاقان مرکزی برای دریافت قیمت یاتاقان در سال ۹۸ می باشد. قیمت این کالا در هر سال با سال های گذشته متفاوت است و از آن جا که کشور با نوسانات ارزی مواجه است به همین دلیل قیمت ثابتی برای این کالا نمی توان تعیین نمود. 

از این رو خریداران نیاز به دریافت قیمت روز بلبرینگ داشته و پس از دریافت این اطلاعات می توانند به خرید اقدام نمایند.

انتخاب بهترین ابعاد یاتاقان صنعتی بلبرینگی

عملکرد گوناگون یاتاقان ها سبب تنوع و نام گذاری متفاوت آنها شده است. به عنوان مثال انواع:

  • یاتاقان ساده که بوش، یاتاقان سر محور، یاتاقان خان دار نیز نام گذاری می شوند.
  • یاتاقان غلتشی مانند بلبرینگ ها و رولبرینگ ها
  • یاتاقان مرصع 
  • یاتاقان لغزشی 
  • یاتاقان مغناطیسی
  • یاتاقان خمشی

هر کدام از انواع یاتاقان های نام برده شده عملکرد متفاوتی داشته و چرخش های خاصی را در دستگاه ایجاد می کنند. از این رو حرکت های مختلفی را شامل می شوند. 

از آن جا که این ابزار ها کاربرد های متنوعی دارند بنابراین نمی توان شکل یکسان آن را برای همه لوازم به کار برد. در واقع هر ماشین و دستگاه نیازمند شکل خاصی از بلبرینگ است که باید به درستی و به شکل صحیح انتخاب شود. 

انتخاب بهترین یاتاقان صنعتی و بهترین شکل آن با کمک کارشناسان این صنعت مناسب ترین روشی است که می تواند به خرید یک یاتاقان مناسب در ابعاد درست کمک شایانی نماید. 

بهترین نوع یاتاقان باید از استاندارد های خاص تولید بهره گرفته باشد و در ساخت آن مواد اولیه با کیفیت استفاده شده باشد. مثلا از فلزات مقاوم و زنگ نزن به این منظور استفاده شود تا طول عمر مفیدی به این قطعات داده و در نهایت موجب کارکرد صحیح آن وسیله شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

فروش ویژه یاتاقان بلبرینگ دو تیکه

یاتاقان بلبرینگ دو تیکه ایی از جمله ابزار آلات موجود در بازار برای رفع یکی از نیاز های بشر که در انواع و مدل و تجهیزات متفاوت است که در زمان و مکان های خاص خود

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید