خانه / پمپ قیر / پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی

پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی

توزیع پمپ مخصوص قیر توسط شرکت های سازنده و تولید کننده در مراکز مختلف صورت می گیرد. قیر ماده ای است که از تقطیر نفت خام به
دست می آید و سیاه رنگ و غلیظ است. از این ماده یکی از محصولا وابسته به صنعت نفت
می باشد. 
در حالت معمولی قیر جامد است اما در اثر
حرارت دیدن حالت مایع به خود می گیرد. از این رو برای برخی استفاده ها نیاز به
تغییر شکل فیزیکی آن می باشد. 
دستگاه های مختلفی برای انتقال قیر و
کاربرد آن در بخش های گوناگون استفاده می شوند که دستگاه پمپ قیر یکی از آنهاست. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و برند های گوناگونی از آن در بازار موجود است.

توزیع و پخش پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی

لیست خریداران انواع پمپ مخصوص قیر

لیست خریداران انواع پمپ مخصوص قیریکی از انواع این پمپ ها دنده ای نام دارد. پمپ های دنده ای با چرخش دنده ها باعث جابه جایی شده و عمل انتقال و پمپاژ قیر را انجام می دهند. این نوع پمپ اصطلاحا خود مکش نامیده می شود و قدرت مکش زیادی دارد. سیالات مختلف با ویسکوزیته یا غلظت متنوع از پایین تا بالا را دارند و به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند.
کاربرد های مختلف قیر سبب خرید دستگاه های انتقال دهنده و پمپ های مخصوص آن شده است که به همین دلیل خریداران متفاوتی را نیز شامل می شود.

از قیر برای پوشش دادن و ضد نفوذ کردن بام ساختمان ها استفاده می شود، بنابراین بخشی از خریدار پمپ قیر را پیمان کاران ساختمانی یا فعالین بخش مسکن تشکیل می دهند.

بخش دیگری از آن در قسمت ساخت جاده و آسفالت کاربرد دارد که این شاغلین این بخش نیز یکی از خریداران عمده دستگاه پمپ قیر را تشکیل می دهند.

بزرگترین تولید کنندگان پمپ قیر در ایران

بزرگترین تولید کنندگان پمپ قیر در ایران

تولیدکنندگان پمپ قیر در ایران شرکت ها
و کارخانجات صنعتی هستند که در زمینه تولید انواع پمپ فعالیت دارند. این شرکت ها
با بهره گیری از دانش فنی و تجهیزات سخت افزاری و نیرو های متخصص توانسته اند
تولیدات موفقی در این زمینه داشته باشند.
استقبال خریداران از این تجهیزات سبب شده
است تا کارخانجات تولید کننده در جهت ارتقای کیفیت تولیدات خود گام های مهمی
بردارند و انواع جدید این وسایل را با قابلیت های متفاوت و بیشتر تولید نمایند.
این تولیدات پس از ساخت اولیه در آزمایشگاه ها مورد سنجش و آزمایش قرار گرفته و پس
از تایید کیفیت به مرحله تولید انبوه می رسد.
فعالیت های فوق توسط بزرگ ترین تولید کنندگان این صنعت صورت گرفته و سبب شده است تا اجناس آنها به عنوان برند برتر در بازار شناخته شوند.

انواع پمپ هیدرولیکی و کاربرد های آن

انواع پمپ هیدرولیکی و کاربرد های آنیکی از انواع پمپ، هیدرولیکی نامیده می شود. انواع پمپ هیدرولیکی بخشی از یک سامانه ی هیدرولیکی هستند که در داخل دستگاه جای گرفته اند و بخش دیگر موتور دستگاه است که از اجزای مکانیکی آن می باشد.
در پمپ های هیدرولیکی پمپ نقش قلب دستگاه را بازی می کند که در صورت خرابی موجب از کار افتادن کل دستگاه می شود. در واقع وظیفه اصلی هر دستگاه پمپ به جریان انداختن مایع و محتویات داخل آن می باشد.

این وسایل کاربرد های زیادی را در بخش های مختلف دارند که تعدادی از این کاربرد ها عبارتند از:

  • انتقال آب آشامیدنی، آب آبیاری در کشاورزی، انتقال آب های فاضلاب، خنک کاری و چرخش آب سرد و گرم
  • انتقال مواد شیمیایی و اسیدی و بازی، و انتقال مواد جامد مانند پودر، شن و گرد و غبار

آنچه عملکرد یک پمپ را موجب می شود عواملی مانند فشار و جریان هستند که سبب کاربرد های مختلف آن می شوند.
افزون بر موارد فوق، سیستم های هیدرولیکی در کارخانجات مختلفی همچون کارخانه های تولید کننده مواد غذایی، و روغن های خوراکی و صنعتی و به طور کلی روانکار ها نیز به کار می روند که از انواع مختلف پمپ می توان در این صنایع استفاده نمود.

قیمت انواع پمپ قیر هیدرولیکی ارزان

پمپ ها با توجه به نوع موادی که قرار است جابه جا کنند دارای دو نوع مثبت و نا مثبت می باشند. در هر یک از انواع ذکر شده مراحل مختلفی طی می شود تا عملکرد نهایی که همان جابه جایی است به خوبی صورت گیرد. از انواع پمپ قیر با جا به جایی مثبت می توان موارد زیر را بر شمرد:

  • چرخ دنده ای که خود دارای دو نوع داخلی و خارجی است.
  • پره ای
  • پیستونی

برای خرید پمپ قیر ارزان قیمت لازم است تا در ابتدا اطلاعات مختلفی در مورد انواع آن و همچنین مشخصات فنی هر کدام به دست آید تا بدین ترتیب بتوان نوع مد نظرا را پیدا کرد. قیمت پمپ قیر با توجه به نوع، شرکت تولید کننده و همچنین قابلیت های مختلف آن بستگی دارد. برخی کارخانجات مدل های ارزان قیمت اما با کیفیت را تولید می کنند که در بازار توسط فروشنده پمپ قیر به خریداران معرفی می شود.

فروش ارزان قیمت پمپ مخصوص قیر

یکی از انواع پمپ هایی که برای قیر استفاده می شود، پمپ های دنده خارجی هستند. نحوه قرار گیری دنده ها در آن سبب نامگذاری آن شده است. این لوازم یکی از ساده ترین پمپ ها می باشند و مزایای آن سبب کاربرد زیاد و مصرف فراوان آن شده است. از برخی مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت پایین
  • طول عمر زیاد
  • کارکرد بالا و بدون سرو صدا، قابل ساخت با فلزات مختلف مانند چدن، استیل و ….
  • قابلیت تعمیر و نگهداری آسان
  • قابلیت پمپاژ انواع سیالات

بنابراین فروش انواع ارزان قیمت این نوع از پمپ ها در مراکز فروش صورت می گیرد و مدل های مختلف که قیمت مناسبی دارند توسط فروشندگان به مراجعه کنندگان معرفی می شوند.

لیست فروشندگان و پخش کنندگان پمپ قیر

لیست فروشندگان و پخش کنندگان پمپ قیرلیست قیمت پمپ را می توان از فروشندگان و پخش کنندگان آن دریافت نمود. این قیمت نرخ ثابتی نیست و برای دستگاه های مختلف متنوع می باشد.
این تجهیزات از بخش های گوناگون و با قابلیت های متنوعی تولید می شوند که همین عاملی برای متمایز ساختن آنها از جهات مختلف می باشد.

معمولا فروشندگان هر صنفی دارای اتحادیه یا انجمن هایی هستند که اطلاعات آنها در آن درج شده است. بنابراین با مراجعه به این انجمن ها می توان در مورد شرکت های مختلف اطلاعات لازم را دریافت نمود.
وسعت کار و زمینه فعالیت این افراد متفاوت است و برخی به صورت گروه ها و شرکت های بزرگ مشغول به کار می باشند، و فعالیت شغلی آنها ممکن است در سطح بین المللی نیز مشاهده شود. در صورتی که برخی دیگر دارای فعالیت های محدود تری بوده و به یک شهر یا منطقه خاصی از آن اختصاص می یابد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید