خانه / سبد / فروش سبد و کیسه های بگ فیلتر

فروش سبد و کیسه های بگ فیلتر

کار اصلی بگ فیلترها غبارگیری است، این دستگاه ها به طور منظم و با بازدهی بسیار بالایی عمل غبار گیری را به بهترین نحو انجام می دهند. فروش بگ فیلتر توسط کارخانجات تولیدی این دستگاه به طور مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود و صادرات بگ فیلتر صنعتی بصورت گسترده ای در داخل کشور توسط اکثر شرکت ها انجام می پذیرد. اگر بخواهیم به صورت مختصر به شرح روش انجام این عملیات بپردازیم باید بگوییم نحوه کار این دستگاه ها به گونه ای است که از طرفی هوای آلوده وارد دستگاه شده و از طرفی دیگر توسط کیسه ها یا سبد های این دستگاه ها جذب می شود، پس از آن از بالای فیلتر هوای پاک خارج می شود.

فروش سبد و کیسه های بگ فیلتر

فروش عمده انواع بگ فیلتر

فروش عمده انواع بگ فیلترنام دیگر بگ فیلتر، غبار گیر کیسه ای می باشد. تولید بگ فیلترها توسط کارخانجات ماشین سازی انجام می شود. این ماشین ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند. ساخت بگ فیلتر فرآیند تقریبا پیچیده ای است که توسط مهندسان این صنعت تولید و عرضه شده است. این دستگاه ها در صنعت های گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد و بازدهی بالایی نیز دارد. ما در ادامه به موارد مصرف این نمونه دستگاه ها خواهیم پرداخت.

بیشترین کاربرد بگ فیلتر در چه صنایعی است؟

  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی
  • ذوب فلزات
  • کارخانه سیمان
  • ریخته گری

سیستم‌هایی که درون این دستگاه ها قرار گرفته است قدرت مکش بالایی دارد. وقتی هوای آلوده با فشار زیادی وارد کیسه های بگ فیلتر می شود، ذرات آلوده و گرد و غبار به سبد بگ فیلتر می چسبند. از طرف دیگر کیسه ها، هوای غیر آلوده خارج می شود. پس از این که مدت زمان طولانی از کیسه ها استفاده شد باید پاکسازی شده و مجدد درون دستگاه قرار گیرند که این کار به روش های مختلفی انجام می گیرد. جنس کیسه ها می تواند از پارچه یا چیز دیگری باشد که این مورد وابسته به قرارگیری دستگاه در مکان و یا شرکت صنعتی است. کیسه های این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که اجازه خروج کوچکترین ذرات را نمی دهد. این عمل به قدری انجام می شود که کیسه ها پر از گرد و غبار شده باشند و دیگر توانایی و فضا برای غبار گیری نداشته باشند.

ساخت خط تولید کارخانه آسفالت

کارخانه هایی برای تولید آسفالت وجود دارد که توسط برخی شرکت ها راه اندازی می شوند. آسفالت از ترکیب شن، ماسه و قیر ساخته می شود که این کار فرآیند پیچیده ای دارد و توسط خط های تولید آسفالت صورت می پذیرد. از جمله کارخانه های فعال در زمینه آسفالت در داخل کشور، می‌توان به کارخانه تولید آسفالت اصفهان اشاره کرد. بسیاری از این کارخانه‌ ها و شرکت‌های فعال، سابقه ای طولانی در تولید و صادرات انواع آسفالت و محصولات مشابه دارند. ارائه خدمات پس از فروش، تولید محصولات باکیفیت و دیگر عوامل، این شرکت ها را به لحاظ رتبه بندی در جایگاه مناسبی قرار داده است. اغلب این شرکت های تولیدی، علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور، بر انجام صادرات به منظور ارتقاء سطح خود در بازارهای جهانی مبادرت می ورزند که این می تواند نقطه ی مثبتی در افزایش تولیدات داخلی و در نتیجه رشد شاخص های اقتصادی است. شما می توانید پرسش ها و سوالات خود در زمینه راه اندازی موفق و سود آور خط تولید آسفالت را از کارشناسان و مشاوران این مجموعه به دست آورید. چرا که هر گونه فعالیت در این زمینه نیازمند کسب اطلاعات دقیق و بررسی همه جانبه و دقیق این موضوع می باشد.

تولید انواع سیلوی مصالح گرم

تولید انواع سیلوی مصالح گرمدر ماشین ها و دستگاه های مخصوص تولید آسفالت در قسمت پایینی، تعدادی سیلوی مصالح گرم به منظور ذخیره سازی ماسه و شن قرار گرفته است که مصالح گرم از آن خارج می شود. استفاده از ماشین های پیشرفته و دستگاه های مدرن در فرآیند تولید آسفالت، کاربرد فراوانی دارد. به عنوان نمونه در برخی از کارخانه هایی که عملیات تولید شن و ماسه را انجام می دهند باید برای تبدیل سنگ های بزرگ به دانه های کوچکتر از این نمونه دستگاه ها استفاده کنند. ضرورت استفاده از این دستگاه های پیشرفته، در سایر مراحل تولیدی همواره مورد توجه است. در تولید آسفالت از سیلوی مصالح گرم و سرد استفاده می شود. آسفالت از جمله موادی است که قابل بازیافت می باشد و بسته به کاربردی که دارد به سه نوع تقسیم می شود. آسفالت گرم، سرد، حفاظتی. در تولید آسفالت های گرم از قیر و مصالح سنگی گرم استفاده می شود که از انواع آن می توان به ماسه آسفالت اشاره نمود که از ترکیب و ماسه طبیعی ساخته شده است. در فرایند آسفالت ریزی، پس از آن که قیر را پخش میکنند بلافاصله سنگدانه ها بر روی آن پخش می شود یا از مخلوط های از پیش ساخته شده استفاده می شود که آسفالت حفاظتی گفته می شود. از ترکیب شن ها و ماسه ها با قیرهایی که در دمای پایین تهیه می شوند، آسفالت های سرد به وجود می آید این ترکیب را می توان انبار نمود و مدت ها نگهداری کرد که این نوع از آسفالت به دو نوع مخلوط و کارخانه ای دسته بندی می شود.

بزرگترین واردکننده جک پنوماتیک و سیلندر پنوماتیک

یکی از دستگاه های بسیار پر اهمیت و کاربردی در فرآیند تولید آسفالت، جک ها و سیلندر های پنوماتیک هستند. سیستم های پنوماتیکی نسبت به استفاده از دستگاه های هیدرولیکی، مزایایی از جمله: افزایش سرعت سیستم در زمان کار می باشد که این امر با در نظر گرفتن این نکنه که سرعت، یکی از نیازهای مبرم و اساسی در این فرآیند است، مورد توجه قرار می گیرد. استفاده از مدل های هیدرولیکی، در مواقعی که نیاز است یک نیروی پرقدرت که سرعت کم تر و کنترل شده تری دارد مورد استفاده قرار می گیرد مانند دریچه ی تخلیه ی میکسر. استفاده از سیستم های پنوماتیکی هزینه های کمتری دارد چرا که قیمت قطعاتی که در آن استفاده می شود کم تر است. از دیگر مزایای سیلندر پنوماتیکی ایمنی بالاتر و مقاومت در برابر حرارت ها می باشد. کمپرسور باد، شیر برقی، واحد مراقبت باد، گیربکس و شیلنگ باد از دیگر اجزای سیستم های پنوماتیکی هستند. اگر مایلید در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید با برقراری ارتباط با ما و کسب مشاوره های تخصصی و آشنایی با دیگر موضوعات مربوطه، اطلاعات خود در این زمینه را افزایش داده.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید