خانه / پمپ روغن داغ / قیمت پمپ مخصوص روغن داغ تولید ایران

قیمت پمپ مخصوص روغن داغ تولید ایران

قیمت پمپ مخصوص روغن داغ تولید ایران در مراکز و فروشگاه های ما بسیار ارزان و مناسب می باشد. قیمت پمپ روغن در کشور دارای ثبات نیست و دچار تغییراتی می شود‌. پمپ روغن کارایی های زیادی در تعمیرگاه های خودرو دارد.

قیمت پمپ مخصوص روغن داغ تولید ایران

خرید پمپ روغن کاری دستی با قیمت مناسب

برای خرید پمپ روغن و پمپ روغن کاری دستی با قیمت مناسب به شرکت ارائه دهنده ما مراجعه کرده و محصول موردنظر را خریداری نمایید.

از آنجا که مقررات بازار و دولت ، خودروسازان را به سمت افزایش تولید گازهای گلخانه ای و مصرف سوخت سوق می دهد ، آنها در حال ارزیابی همه فرصت ها در سیستم موتور برای کاهش تلفات هستند.  پمپ روغن یکی از مؤلفه های مهم مصرف انرژی موتور است ، زیرا با تحویل روغن در فشارهای صحیح ، قطعات موتور را از ساییدگی و گرمای بیش از حد محافظت می کند.

در حال حاضر پمپ های روغن با جابجایی ثابت در اکثر اتومبیل ها روغن می چرخند.  طراحان به طور معمول برای تحمل سخت ترین شرایط کار موتور ، پمپ ها را بزرگ می کنند.  بیشتر اوقات ، آنها انرژی بیشتری مصرف می کنند و فشار قابل توجهی بالاتر از روغن را تحویل می دهند.  آنها حاوی شیرهای تسکین فشار به عنوان روشی خام ، مقرون به صرفه و مطمئن برای جلوگیری از فشار بیش از حد زیاد روغن هستند.  اما این طرح ها ناکارآمد هستند ، و از این طریق مقدار قابل توجهی انرژی در جریان روغن زیاد از بین می رود که در موتورهای احتراق داخلی معمولی است.

پمپ های روغن با جابجایی متغیر به حداقل رساندن تلفات انرژی کمک می کنند.  کنترل فعال آنها مطابق با جریان روغن و فشار مورد نیاز موتور است ، از بین بردن جریان اضافی روغن ، به میزان قابل توجهی بار انگل روی میل لنگ موتور را کاهش می دهد و در نهایت باعث صرفه جویی در مصرف سوخت می شود.

در پمپ های جابجایی متغیر ، تغییر حجم جابجایی میزان جریان را کنترل می کند.  طرح های پمپ وان دارای کنترل و محرک هیدرولیکی و برقی هستند که محفظه پمپ را به حرکت در می آورند و میزان سکوتی روتور را تغییر می دهد.  سیگنالهای کنترلی الکترونیکی و شیرهای کنترلی برقی ، نقاط تنظیم فشار را مطابق آنچه شرایط عملیاتی بیان می کنند ، تغییر می دهند.

پمپ های جابجایی متغیر به حداقل رساندن انرژی از دست رفته کمک می کنند.

OEM های اتومبیل این نوع پمپ ها را در سال ۲۰۱۱ به کار گرفتند و آنها را در موتورهای وسایل نقلیه پرمصرف در اروپا به کار برد.  اگرچه تحقیقات مزایای مصرف سوخت از کاهش جریان نفت را از منظر کاهش گشتاور ارزیابی کرده اند ، اما صنعت فاقد اطلاعاتی در مورد کنترل ، استفاده و تعامل حرارتی خود با دیگر سیستم های موتور است.

به عنوان بخشی از یک پروژه صنعتی و کنسرسیومی دانشگاهی که بخشی از آن توسط هیئت استراتژی فناوری بریتانیا تأمین می شود ، محققان دانشگاه وان ، حمام ، انگلستان و شرکت فورد موتور ، دیترویت ، میشیگان ، پمپ های روغن با جابجایی متغیر مورد آزمایش قرار گرفته اند تا به بصیرت برسند.  در مورد عملکرد و سرعت پمپاژ روغن.  این گروه طرح های پمپ پره و روتور را در یک موتور دیزل فعال ۲٫۴ لیتری L در موتور ایستاده در شرایط مختلف عملکردی ارزیابی کردند و دریافتند که مزایای مصرف سوخت هزینه پمپ را تضمین می کند.

فروش ویژه پمپ روغن داغ ایتالیاییپمپ روغن داغ

موتورهای کوچک که بیش از یک دور وسیع از سرعت کار می کنند ، مانند اتومبیل ها ، در دستگاه های جابجایی ثابت با بزرگترین نقطه ضعف هستند و بیشترین مزایا را مشاهده می کنند.  اما ، او می گوید ، “هنوز هم در هر برنامه ای که محدوده ای از سرعت و دمای کار وجود دارد ، می تواند یک مقرون به صرفه باشد.”

پگ می افزاید: هر فن آوری که اصطکاک را کاهش می دهد ، در تمام شرایط کار موتور مزیتی را ایجاد می کند.  وی گفت: “به طور کلی ، بهبود اقتصاد سوخت که باعث کاهش انگل می شود ، از نظر سود هر دلار صرف شده نسبت به گزینه هایی که به چرخه درایو وابسته هستند مانند هیبریدها ، جایی که سودآوری بیشتری در هنگام شروع سرما و توقف متوقف می شود و در طول آزادراه کمتر است ، مقرون به صرفه تر است.  رانندگی ، “او می گوید. براساس پگ ، اقدامات کاهش وزن می تواند صدها دلار برای هر درصد بهبود در اقتصاد سوخت هزینه کند ، اما نصب پمپ های روغن متغیر می توانند برای ۳٪ افزایش ده ها دلار هزینه داشته باشند.

این نوع پمپ ها به تدریج در بسیاری از بازارها عرضه می شوند.  پگ می گوید: “با تشدید قوانین زیست محیطی ، پمپ های روغن متغیر تبدیل به تجارت عادی خواهند شد.”

قیمت روز انواع پمپ انتقال روغن درجه یک

قیمت روز انواع پمپ انتقال روغن درجه یکانواع پمپ روغن در سایز ها و قیمت های متنوع در فروشگاه های ما به مشتریان عرضه می شوند. 

کاهش جریان روغن که باعث بهبود مصرف سوخت می شود همچنین باعث افزایش دمای محفظه احتراق و کاهش سرد شدن پیستون می شود که آستر سیلندرهای فلزی را از ۲ درجه سانتیگراد تا ۶ درجه سانتیگراد گرم می کند.  این اثر باعث کاهش دی اکسیدهای کربن و دی اکسید کربن ۳٪ -۵٪ می شود ، بلکه NOx را تا ۳٪ افزایش می دهد.

پگ توضیح می دهد که هوای ورودی ، محفظه احتراق و دمای احتراق و بار موتور همه به طرز چشمگیری بر NOx تأثیر می گذارد.  وی گفت: “به طور کلی ، کاهش بار موتور NOx را کاهش می دهد ، اما با کاهش جریان روغن ، پیستون کمی گرمتر عمل می کند ، که باعث افزایش NOx می شود ، بنابراین ما به طور کلی خنثی هستیم. در طی یک چرخه درایو معمولی با یک گرمایش ، NOx قابل اغماض است در یک موتور داغ.  ، NOx جزئی است ، اما با تغییر دمای ورودی چند درجه به راحتی می توان آن شرایط را تحت تأثیر قرار داد.

پگ می گوید: “پمپ روغن متغیر با تأثیر ناچیز بر NOx بر روی مصرف سوخت پیروز می شود ، زیرا این امر تاثیری در دمای احتراق ندارد.”  مانند سایر سیستم های فعال در موتورهای احتراق داخلی ، کالیبراسیون ها می توانند این مبادله را مدیریت کنند.

Burke توضیح می دهد که این روش در مقایسه با سایر مکانیسم های کنترل مانند EGR یا زمان تزریق از مجازات NOx کمتری برخوردار است و برای مصرف سوخت بسیار مطلوب است.  وی می گوید: “همه وسایل نقلیه می توانند از این فن آوری بهره مند شوند زیرا ارزان قیمت است و در سطح جهانی قابل استفاده است. مزایای استفاده از پمپ روغن متغیر جریان مستقیم با سرعت کار موتور مرتبط است و سرعت های بالاتر بیشترین سود را دارند.”

نمایندگی های عرضه پمپ روغن به صورت مستقیم

این مطالعه نشان داد که پمپ های جابجایی متغیر قادر به تنظیم فشار روغن تا حداقل میله های ۱-۲ هستند و دامنه وسیع تری نسبت به ۴-۶ میله از پمپ های جابجایی ثابت ارائه می دهند.  آنها همچنین می توانند نرخ جریان بسیار کمتری را ارائه دهند.  این ترکیب انرژی پمپ مصرفی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، در نتیجه ۳٪ -۶٪ بیشتر سوخت در هر دو زمان شروع گرما و سرما ، با سرعت بالاتر موتور مزایای مصرف سوخت بیشتری را به همراه دارد.

ایان پگ ، مدیر پروژه فورد ، سود اقتصادی سوخت را از این درجه “مهم” می نامد ، اما می گوید کاهش اتلاف انرژی انگلی با جریان کم تنها بخشی از داستان است.  کنترل فشار خوراک روغن همچنین مزایای دیگری را در موتور ایجاد می کند.  کشش هیدرولیکی درایو اصلی زنجیره تحت تأثیر فشار خوراک روغن است.  فشار کمتری باعث کاهش فشار در تنش درایو زنجیره ای و تلفات انگلی می شود.

ریچارد بورک ، مسئول تحقیقات دانشگاه حمام ، همچنین دریافت که در هنگام گرم شدن ، پمپ کارآمدتر روغن را کمتر گرم می کند ، و روغن هایی را که ۴ درجه سانتیگراد سردتر بود ، تولید می کند.  گرمای کمتری در شیر فشار فشار ایجاد می شود و گرمای کلی کمتر به روغن اطراف پیست موتور و مناطق متفرقه منتقل می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید