خانه / هواکش صنعتی / پایین ترین قيمت هواکش صنعتی بدون صدا

پایین ترین قيمت هواکش صنعتی بدون صدا

یکی از محصولات کاربردی در بسیاری از مراکز و کارخانه ها و کارگاه های صنعتی که نقش مهمی در جابجایی هوا دارد، هواکش صنعتی می باشد که امروزه در انواع مختلف در کارخانه های کشور با بهترین کیفیت تولید می شود که با توجه به کیفیت بالا و کارایی مناسب فروش خوبی دارد. قيمت هواکش صنعتی با توجه به قدرت موتور، برند، نوع و … متفاوت می باشد.

قیمت روز هواکش قوی بدون صدا در ایران

 امروزه از هواکش ها در مراکز و اماکن زیادی استفاده می شود که این محصول در سایز و ابعاد مختلف و با بهترین کیفیت در کارخانه های کشور تولید می شود. این وسیله در جابجایی انواع ذرات، دودها و گرد و غبار و …  کاربرد مهمی دارد و با توجه به سرعت گردش موتور، شکل پره ها، ابعاد، نوع کارکرد و حجم هوای خروجی و … در مدل های گوناگونی تولید می شود. یکی از مهمترین مزیت های انواع هواکش بدون صدا بودن آن می باشد.

هواکش ها در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی کاربرد زیادی دارند و کارگران و پرسنل باید محیطی پاک و سالم را برای کار کردن داشته باشند. این محصول در انواع مختلف و با کیفیت و کارایی متفاوت تولید می شود و هر چه موتور قوی تری داشته باشد از عملکرد بهتری برخوردار می باشد همچنین از مشخصه های هواکش باکیفیت ،کار کردن بدون ایجاد سر و صدا و داشتن موتوری قوی است.

استفاده از این محصول در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی که در اثر فعل و انفعالات شیمیایی هوا آلوده می شود، بسیار مهم و ضروری است. قیمت روز هواکش صنعتی به عوامل مختلفی مانند: کیفیت، برند، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، قدرت الکتروموتور، نوع ساختار، حجم هوای خروجی، شرکت تولید کننده، جنس، نحوه خرید و فروش و … بستگی دارد.

تولید هواکش صنعتی با بهترین کیفیت و قیمت

کارخانه های تولید هواکش صنعتی با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز و بهره گیری از مهندسان توانمند و ماهر و طبق استانداردهای ملی و جهانی این محصول را با بهترین کیفیت تولید می کنند که در آزمایشگاه های مجهز نیز مورد بررسی قرار می گیرد. امروزه تولید کننده های متعددی در زمینه انواع هواکش های صنعتی در حال فعالیت هستند که برای فروش بیشتر با هم رقابت خوبی می کنند و با بالا بردن کیفیت محصولات، سعی در جذب بیشتر مشتری می کنند.

از این محصول در گلخانه ها و کارخانه های تولید مواد غذایی و …استفاده می شود. هواکش ها در صنعت خودروسازی نیز کارایی خوبی دارند و با تهویه موتور موجب افزایش کارایی و طول عمر آن می شوند و در کاهش دمای موتور خودرو نقش مهمی دارند همچنین سرمایش و گرمایش نیز بوسیله این فن ها انجام می شود. یکی از انواع پر مصرف آن هواکش هفت پره فلزی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و برای تهویه در مراکزی با مساحت بالا از این فن ها استفاده می شود. از فن های کوچک خانگی در آشپزخانه ها استفاده می گردد. کاربرد هواکش های صنعتی در چه مراکزی است؟

  • گلخانه ها
  • آزمایشگاه ها
  • کارگاه های صنعتی
  • صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
  • معادن
  • تونل ها
  • پارکینگ های عمومی

خرید هواکش بی صدا پرقدرت دست دوم

هواکش های صنعتی از قسمت های مختلفی از جمله پروانه، الکتروموتور و قاب تشکیل شده اند. هواکش ها در دو نوع صنعتی و خانگی تولید می شوند که موتور هواکش های صنعتی بسیار قوی تر از خانگی است. فن های به کار رفته در هواکش ها دارای سه مدل می باشند که عبارتند از: فن محوری، فن متقاطع و فن گریز از مرکز. هواکش های خانگی دارای اندازه کوچکتری نسبت به هواکش های صنعتی هستند همچنین از لحاظ قدرت موتوری نیز با هم متفاوت می باشند.

فن های محوری کاربرد زیادی در هواکش های صنعتی دارند و این فن ها با محور چرخش پره ها موازی بوده و کار تهویه را به درستی انجام می دهد. هواکش های محوری نیز دارای مدل های مختلفی بوده که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی می باشند که عبارت است از: هواکش صنعتی لوله محوری، هواکش صنعتی پروانه ای، هواکش صنعتی پره محوری، هواکش صنعتی پروانه ای.  اندازه پره ها در این نوع هواکش متفاوت می باشد و در هواکش هایی با ابعاد بزرگ، پروانه ها به کمک تسمه به موتور وصل می شوند و در مدل های کوچک به طور مستقیم به الکتروموتور وصل می شوند.

انواع این محصولات در کارخانه ها با پره های فلزی تولید می شوند و در کارخانه های بزرگ دارای کارایی زیادی هستند. خرید هواکش صنعتی به صورت عمده با برند معتبر و قیمت بسیار مناسب و کیفیت درجه یک از همین شرکت امکان پذیر می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان و مشاوران شرکت به صورت تلفنی یا از طریق شبکه های اجتماعی و مجازی در ارتباط باشید. از مزیت های خرید غیر حضوری می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد، کمک به کاهش آلودگی هوا، تسریع و سهولت در خرید، امکان مشاوره قبل از خرید، برند معتبر و … اشاره نمود.

صادر کنندگان هواکش مرغداری به سایر کشور ها

هواکش ها در اماکن سر بسته مانند: سالن های ورزشی و معادن نیز کاربرد بسیاری دارند و این نوع از هواکش ها به دلیل این که موتور در معرض مستقیم هوا قرار می گیرد، به طور مرتب خنک شده و در ساعت های طولانی قادر است به کار خود با بهترین کیفیت ادامه دهد. هواکش های سانتریفیوژ دارای دو نوع پروانه می باشند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پروانه خمیده رو به جلو که بیشتر در تصفیه هوا، فن های آتش نشانی و هواسازها استفاده می شود
  • پروانه خمیده رو به عقب در هواکش های سقفی، هودهای آزمایشگاهی و هودهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد

پروانه های با پره خمیده رو به عقب در سرعت های بالا بدون صدا کار می کنند و در شرایط محیطی یکسان به قدرت موتوری کمتری نسبت به نمونه خمیده به جلو نیاز دارند. با توجه به کیفیت بالای هواکش ها تولید شده در کشور، بسیاری از شرکت های بازرگانی بر آن شده اند تا این محصول را به سایر کشورها صادر نمایند. صادرات هواکش صنعتی در انواع مختلف و با برند های معتبر داخلی و با ضمانت کیفیت به کشورهای همسایه صادر می شود که به علت کاربرد زیاد در بسیاری از مراکز از جمله مرغداری ها از فروش بالایی برخوردار می باشد و مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید