خانه / الکتروموتور / خرید عمده الکتروموتور صنعتی ۱۲ ولت

خرید عمده الکتروموتور صنعتی ۱۲ ولت

الکتروموتور صنعتی ۱۲ ولت کاربردها و مصارف گوناگونی در صنعت دارد. از جمله موارد استفاده ی آن می توان به جارو شارژی، پیچ گوشتی شارژی، سشوار، سمپاش، اسباب بازی ها، ماشین های کنترلی و … اشاره کرد. برای خرید عمده ی الکتروموتور صنعتی ۱۲ ولت با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در ارتباط باشید و یا به سایت www.artarah.com مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و از مزایای خرید عمده برخوردار شوید. با خرید عمده از طریق سایت می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و در اسرع وقت محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

خرید عمده الکتروموتور صنعتی 12 ولت

اطلاعاتی درباره انواع الکتروموتور صنعتی عمودی

اطلاعاتی درباره انواع الکتروموتور صنعتی عمودی

الکتروموتورها یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنعت می باشند. الکتروموتور وسیله ای است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و به طور کلی به دو دسته ی الکتروموتور افقی و الکتروموتور عمودی تقسیم می شوند که تفاوت آنها در مدل نصب و شرایط قرارگیری می باشد. الکتروموتورهای عمودی نیز خود به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از VS و VHS. الکتروموتورهای افقی بیشتر در صنعت استفاده می شوند و الکتروموتورهای عمودی در کشاورزی، آتش نشانی و … کاربرد دارند. الکتروموتورهای صنعتی عمودی با قدرت های متفاوت برای راه اندازی پمپ های محور عمودی در ایستگاه های پمپاژ آب،پمپ های توربینی،سیستم های آبیاری تحت فشار و… مورد استفاده قرار می گیرند و چون به سیستم انتقال قدرت نیاز ندارند، سر و صدای بسیار کمی دارند و نسبت به موتورهای افقی به فضای کمتری اشغال می کنند.

مشاوره برای خرید الکتروموتور صنعتی dc

مشاوره برای خرید الکتروموتور صنعتی dc الکتروموتور صنعتی dc به دلیل طیف وسیع عملکردی آن کاربرد فراوانی در صنعت دارد. برای مثال در شهربازی، آسانسور و … از آن استفاده می شود. موتور dc از سه قسمت اصلی شامل روتور، استاتور و جاروبک تشکیل می گردد. به دلیل کاربردهای فراوان و متنوع الکتروموتور dc در صنایع، انواع مختلفی از آن برای انجام وظایف گوناگون طراحی شده است. الکتروموتورهای dc دارای گشتاور یکنواخت و قابلیت کنترل و راه اندازی آسان هستند و دقت قابل قبولی در کنترل سرعت دارند.موتور dc انواع مختلفی دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • موتور dc سری
  • موتور dc موازی
  • موتور dc کمپوند
  • موتور dc تحریک مستقل
  • موتور dc مغناطیس دایم

شناخت انواع الکتروموتور dc به شما کمک می کند تا بدانید در هر وضعیت از کدام نوع استفاده می شود و با توجه به نیاز و پروژه ی خود انتخاب درستی داشته باشید. با توجه به تنوع الکتروموتورها و کاربرد گسترده ی آنها برای خرید الکتروموتور می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مرکز معتبر فروش الکتروموتور با قیمت استثنایی و کیفیت بالا

تقریبا تمامی وسایل برقی مکانیکی در داخل خود یک الکتروموتور دارند که وظیفه تبدیل نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی بر عهده داشته و مانند یک قلب تپنده، دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید