خانه / الکتروموتور / فروش ویژه انواع الکتروموتور ایرانی

فروش ویژه انواع الکتروموتور ایرانی

الکترو موتور ها قطعات مهم و کاربردی هستند که به منظور به حرکت در آوردن انرژی الکتریسیته وارد شده را به نیروی حرکتی تبدیل خواهد کرد. این قطعه با ارزش در صنایع فراوانی به منظور راه اندازی ماشین آلات خط تولیدشان کاربرد فراوان دارند. فروش الکتروموتور از مراکز مختلف عرضه کننده این محصول امکان پذیر است، همچنین فروش ویژه انواع الکتروموتور ایرانی به عنوان یک نوع پر مرغوب این قطعه از این مراکز  صورت  می گیرد.

فروش ویژه انواع الکتروموتور ایرانی

نمایندگی فروش انواع الکتروموتور موتوژن

نمایندگی فروش انواع الکتروموتور موتوژنهمان طور که به طور کوتاه اشاره شد الکترو موتور ها از قطعات بسیار با همیت هستند و بدون وجود این قطعه ماشین آلات مورد نظر به حرکت در نخواهد آمد چون کارکرد اصلی این قطعه ایجاد حرکت است. شاید بد نباشد که بدانیم این قطعه که چه اجزایی تشکیل شده است. در زیر به اجزای الکتروموتور اشاره می کنیم:

  • استاتور
  • روتور
  • شکاف هوا
  • بلبرینگ یا یاتاقان
  • سیم پیچ
  • کموتاتور
  • انواع پکینگ ها

موارد نام برده شده اجزای اصلی الکترو متور ها هستند که خود از اجزایی تشکیل شده اند که در نهایت به فعالیت و عملکرد نهایی این قطعه کمک می کنند. متناسب با طراحی الکتروموتور ها جنی و جایگاه این مجزا متغیر است.

استاتور به عنوان یکی از قطعات ثابت الکترومتور ها دارای هسته ای است که به آن لمینت می گویند که از چندین ورقه فلزی تشکیل شده است. وظیفه ای که به عهده استاتور به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهنده الکتروموتور ها است کمک به کاهش انرژی است.

روتور قطعه متحرکی است در الکترو موتور ها که به دلیل وجود یک رسانا در درونش جریان مغناطیسی وارد شده را دریافت می کند و از خود عبور می دهد تا تبدیل به نیروی مکانیکی گردد.

به فاصله ی بین استاتور و روتور شکاف هوا می گویند. مقدار این فاصله بسیار مهم است و به طور مستقیم بر کارکرد نهایی قطعه اثر می گذارد. تا جایی که امکان دارد باید این فاصله نازک و کم باشد چون فاصله زیاد عملکرد الکترو موتور را تحت تاثیر قرار می دهد و از طرفی فاصله خیلی کم ساییدگی و سرخوردگی را ایجاد می کند . قطعه صدای غیر عادی از خود تولید می کند.

بلبرینگ به عنوان تکیه گاه و پشتیبان روتور است که به روتور کمک می کند در محور خود به چرخش در آید.

سیم پیچ های ازمجموعه ای از سیم های تشکیل شده اند که انرژی مغناطیسی را از خود عبور می دهند. متناسب با جنس تشکیل دهنده این سیم ها سرعت عبور انرژِ مغناطیسی متفاوت خواهد بود.

کموتاتور یا قطعه ی مخصوص تغییر جهت نیروی برق باعث برگشت جریان انرژی می شود و این کار از طریق چرخاندن روتور در جهت مخالف صورت می گیرد که به مصرف بهینه انرژی کمک می کند.

توزیع الکتروموتور به صورت عمده و جزئی از طریق نمایندگی های فروش این محصول صورت می گیرد.

الکترو موتور موتوژن و الکتروموتور مشعل گازی و بسیاری انواع دیگر از نوع های مختلف این قطعه می باشند.

واردات انواع پکینگ هیدرولیک و پنوماتیک

پکینگ ها قطعاتی از جنس لاستیک یا پلی یورتان هستند استفاده از آن ها به ویژه در جک های هیدرولیک و پنوماتیک بسیار مهم است. پکینگ ها متناسب با کارکرد قطعه متفاوت است و دارای انواع مختلفی است که با هم تعدادی از آن ها را مرور می کنیم:

  • پکینگ گلویی
  • پکینگ پیستون
  • پکینگ گردگیری
  • پکینگ های دستی

پکینگ های گلویی بیش تر در راستای ممانعت از نشت مایعات در جک های پنوماتیک یا بادی مورد استفاده قرار می گیرد.

پکینگ های پیستون که به طور معمول در جک های هیدرولیک و پنوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند. قرار دادن این قطعه در ابتدای سیلندر مانع از نشت مایعات یا گاز می شود و به طور کامل به آب بندی قطعه کمم می کند.

پکینگ های گردگیری همان طور که اسمشان پیدا است کارشان جلوگیری از ورود گردو غبار به درون قطعات است. این نوه پکینگ در پیستون نصب می شود و مانع از ورود گرد و غبار به داخل سیلندر شود. انواعی از این پکینگ دارای بدنه فلزی هستند و قدرت مکش قوی تری دارند به همین دلیل آن ها را به روی دهنه سیلندر نصب می کنند.

واردات این قطعات از کشور های اصلی تولید کننده به درون ایران صورت می گیرد و سالانه تعدادی بسیاری از این قطعات از نوع با کیفیت و تضمینی وارد بازار داخلی می شود.

جنس تشکیل دهنده این قطعه به روی میزان اصطحکاک، سایش، مقاومت در برابر حرارت و تحمل فشار وارده اثر گذار است.

تولید کننده یاتاقان صنعتی

تولید کننده یاتاقان صنعتییاتاقان ها یا بلبرینگ ها که در بالا به کاربرد آن ها در الکتروموتور ها اشاره کردیم جزو قطعات مهمی است که حتما باید به سلامت آن توجه شود. گفتیم که یاتاقان ها به عنوان تکیه گاه و پشتیبان هستند و آسیب دیدن این قطعه مساوی با بد کار کردن کلی است.

استفاده از یاتاقان های صنعتی در ماشین آلات مختلف از مهم ترین کاربرد های این قطعه است. 

شاید بشود انواع یاتاقان را در دو دسته کلی طبقه بندی کرد:

  1. یاتاقان های  لغزشی
  2. یاتاقان های چرخشی

با توجه به کارکرد متفاوت هر کدام از این انواع، نصبشان در ماشین آلات مختلف متناسب با نوع کارکرد و صنعت به کار رفته متفاوت خواهد بود.

به طور کلی استفاده از یاتاقان های صنعتی با کیفیت مزایایی به همراه دارد که هزینه پرداخت شده برای این قطعه در برابر سود بلند مدتی که عاید خریدار و مصرف کننده می کند هزینه کمی است. بهره وری بالای ماشین آلات صنعتی، کم کردن هزینه های چندباره جهت تعمیر و افزایش عمر دستگاه مواردی از مزایای این قطعه است.

توزیع و پخش پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی

همان طور که همه ی ما می دانیم زمانی که به قیر به عنوان بک ماده جامد حرارت بدهیم حالت سفت خود را از دست می دهد و رقیق می شود. زمانی که قیر این حالت را پیدا می کند نیاز است وسیله ای تعبیه شود تا جابه جایی آن راحت شود.

توزیع و پخش پمپ های مخصوص قیر هیدرولیکی یکی از پر کاربرد ترین ابزار کمک کننده می باشد. این پمپ ها در شکل ها و انواع مختلفی تولید می شوند. پمپ های هیدرولیکی جزو یکی از انواع این قطعه هستند. 

پمپ های هیدرولیکی به طور کلی در صنایع مختلف کاربرد های متفاوتی دارند که ما در اینجا صرفا به یکی از کاربرد های آن یعنی پمپ های مخصوص قیر اشاره داریم.

قدرت مکش این پمپ ها یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. اینکه اجزای تشکیل دهنده این پمپ ها از چه نوعی و با چه کیفیتی هستند بر کارکرد نهایی آن اثر مستقیم می گذارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مرکز معتبر فروش الکتروموتور با قیمت استثنایی و کیفیت بالا

تقریبا تمامی وسایل برقی مکانیکی در داخل خود یک الکتروموتور دارند که وظیفه تبدیل نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی بر عهده داشته و مانند یک قلب تپنده، دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید