خانه / یاتاقان / قيمت انواع یاتاقان صنعتی مدل UC در تهران

قيمت انواع یاتاقان صنعتی مدل UC در تهران

استفاده از لوازمی که به کمک آن بتوان اجسام را به راحتی و با حداقل اصطحکاک به کمک آن حرکت داد همیشه یک ایدال برای مهندسان ساخت لوازم مکانیکی بوده است.

در بازار لوازم و قطعات مکانیکی انواع زیادی از یاتاقان ها و بلبرینگ ها با اشکال و ابعاد متفاوت وجود دارد. قيمت انواع یاتاقان  بستگی به ابعاد و جنس یاتاقان مورد نظر دارد که توسط شرکتهای سازنده وارد بازار می گردد.

قيمت انواع یاتاقان صنعتی مدل UC در تهران

بازار بزرگ انواع یاتاقان صنعتی مدل UC

بازار بزرگ انواع یاتاقان صنعتی مدل UCیاتاقان ها ابزاری هستند برای کاهش اصطکاک قطعات متحرک در درون خود و بر روی تکیه گاهشان تا بدین ترتیب با صرف نیروی کمتری بتوان اجسام را به حرکت در آورد.

یاتاقان ها در نوع کار کرد به انواع زیر تقسیم می گردند.

 ۱ -یاتاقان چرخش محوری مانند مدلهایی که در آنها یاتاقان از نوع بلبرینگی بوده و یک میله محوری را می تواند به چرخش در آن درآورد.

 ۲ – یاتاقان خطی مانند یاتاقان های تسهیل کننده حرکت کشویی رفت و برگشت

 ۳ – یاتاقانهای کروی که از آنها در ساخت لولاهای کروی استفاده می گردد که اجازه حرکت را به همه طرف به  بازوی درون یاتاقان می دهد.

 ۴ – یاتاقان مفصلی مانند یاتاقان استفاده شده در لولا های درب ها

این یاتاقان ها هرکدام به اشکال و سایزهای متفاوت برای به کارگیری در اجزای مختلف ماشینها و لوازم کاربردی ما استفاده می گردند.

یاتاقان های UC  که جزء گروه یاتاقان های چرخشی هستند را می توان به مدلهای زیر در بازار خریداری نمود.

  1. یاتاقان مدل UCF  که اصطلاحاً به آن یاتاقان چهار پیچ تخت نیز می گویند این مدل در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید شده و در قسمتهای مختلفی از ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد در این گروه یک بلبرینگ با شماره فنی UC و یک یاتاقان با شماره فنی F استفاده شده است.
  2. یاتاقان های مدل UCP که اصطلاحاً یاتاقان دو پیچ ایستاده هستند و از آنها به عنوان یاتاقان های کولری هم یاد می گردد. در این مدلها نیز یک بلبرینگ با شماره فنی UC و یک یاتاقان با شماره فنی P استفاده شده است.
  3. یاتاقان مدل UCFL یا در اصطلاح کاربردی یاتاقان تخت چشمی دو‌ پیچ است  که در آن نیز یک بلبرینگ با شماره فنی UC  و یک یاتاقان با شماره فنی FL به کار گرفته می گردد.

همه این مدل یاتاقان ها در ابعاد و اشکال متفاوت تهیه شده و در صنایع و ماشینهای متفاوت استفاده می گردد. توجه کنید که یاتاقانها نیاز به روانکاری دارند و اگر مواد روانکار به موقع و به اندازه کافی به یاتاقان ها نرسد این قطعات در اثر اصطکاک گرم شده و به سرعت خواص خود را از دست می دهند.

قیمت یاتاقان به نسبت جنس آن و قدرت تحمل در برابر خوردگی و ابعاد یاتاقان تغییر می کند.

خرید شگفت انگیز بهترین یاتاقان لغزشی ایرانی

با توجه به گسترش و حجم بالای استفاده از یاتاقان در صنایع مختلف مخصوصاً صنعت ماشین سازی در ایران،  چندین کارخانه در حال ساخت یاتاقان خصوصاً یاتاقان لغزشی هستند. این تولیدات از یاتاقان صنعتی با ابعاد بزرگ و تکنولوژی های بالا گرفته تا یاتاقان های کوچک برای لوازم و ماشین آلات خانگی می باشند.

یاتاقان های ساخت ایران با توجه به اینکه در ساخت آنها سعی شده است تا از آخرین تکنولوژی های به روز دنیا استفاده شود از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و این تولیدات توانسته اند تا بخش بزرگی از نیاز صنایع داخلی به یاتاقان های لغزشی را پوشش دهد و بدین ترتیب با جلوگیری از خروج ارز از کشور، همچنین کشورمان را در بین معدود کشورهای دارای تکنولوژی و دانش فنی ساخت این محصولات قرار دهد.

همچنین با بکارگیری نیروی کاری داخلی در کارخانه تولید یاتاقان در واقع به اقتصاد داخلی کمک شده و سرانه تولید ناخالص ملی بدین ترتیب افزایش یافته است.

تا قبل از احداث و راه اندازی این کارخانه ها تمامی یاتاقان های مورد نیاز صنایع و ماشین آلات صنعتی از کشورهای مثل ژاپن و چین وارد می شد ولی اکنون بسیاری از مدل های مورد نیاز با بهترین کیفیت در داخل کشور ساخته می گردد.

شرکت های تولید و پخش یاتاقان مستقیم و بدون واسطه

شرکت های تولید و پخش یاتاقان مستقیم و بدون واسطهدر زمینه تولید یاتاقان در کشور تا حدود خیلی زیادی به خودکفایی رسیده ایم و کارخانه های تولید یاتاقان قادرند تا با توجه به نیاز بازار انواع مختلف آنها را در ابعاد و کیفیت های مختلف تولید کرده و روانه بازار نمایند.

خریداران عمده یاتاقان و مصرف کننده ها به سادگی می توانند تا با مراجعه به این تولید کننده ها از طریق سایت هایشان با تولیدات آنها آشنا شده و یاتاقان مورد نظر را سفارش داده و خریداری نمایند.

کارخانه های سازنده در سایت های خود اطلاعات فنی و مشخصات یاتاقان های تولیدی خود را برای مطالعه مصرف کننده ها قرار داده اند و هر خریداری می تواند با توجه به این اطلاعات به راحتی و با اطمینان سفارش خریدی را برای یاتاقان مورد نظر داده و با توجه به  قیمت می توانید اقدام به خرید محصول نمایید.

خرید از طریق سایت های تولید کننده می تواند به خریدی ارزان منجر شود در حالیکه خریدار اطمینان دارد که جنس خریداری شده حتماً اصل و با بهترین کیفیت خواهد بود.

آخرین قیمت یاتاقان صنعتی بلبرینگی ارزان در سال ۹۸

در سال ۹۸ با اعمال تحریم های گسترده،  تمامی صنایع و همچنین واردات قطعات یدکی و ماشین آلات صنعتی با محدودیت روبرو شده اند و با توجه به افزایش قیمت دلار واردات قطعات بسیار گران تمام می شود و لذا تولید یاتاقان توسط کارخانه های داخلی و رفع نیاز صنایع به کمک آنها بهترین راه کار در دوران تحریم گردیده است.

در همین راستا کارخانه های تولید یاتاقان با سعی و کوشش فراوان متخصصان مجرب خود و با شناسایی بازارهای مصرف و قطعات مورد نیاز شروع به تولید انبوه یاتاقان کرده و بخش بزرگی از نیاز صنعت را پوشش داده اند.

وجود تولید داخلی در کارخانه های ساخت یاتاقان کشور و افزایش تولیدات آنها از نظر کیفی و کمی کمک بسیار زیادی در بهبود قیمت یاتاقان و رفع تمام نیاز های صنایع و خریداران به این قطعه کرده است.

قیمت یاتاقان در واقع بستگی مستقیمی با نوع تکنولوژی تولید آن دارد زیرا هر یاتاقانی در صنعت برای کار در شرایطی متفاوت طراحی شده است. پارامترهای اساسی در قیمت گذاری بر روی یک یاتاقان وابسته به میزان تحمل فشار و گرما می باشد که خود موجب استفاده از مواد فولادی و یا سرامیکی در ساخت یاتاقان ها می گردد و هرچه توان تحمل قطعه در برابر فشار و گرمای حاصل از اصطکاک که از لغزش دو قطعه بر روی هم تشکیل شده و با افزایش سرعت بالا می رود بیشتر باشد آنگاه قیمت یاتاقان نیز بیشتر خواهد بود.

به هر حال برای تهیه یاتاقان بهترین کاری که می توانید بکنید بررسی سایت های فروش یاتاقان می باشد که تعداد آنها در سال ۹۸ بیشتر هم شده ولی بهتر است که برای یک خرید ایمن حتماً به سایت های کارخانه های سازنده سر بزنید تا قیمت و کیفیت را با هم داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

فروش ویژه یاتاقان بلبرینگ دو تیکه

یاتاقان بلبرینگ دو تیکه ایی از جمله ابزار آلات موجود در بازار برای رفع یکی از نیاز های بشر که در انواع و مدل و تجهیزات متفاوت است که در زمان و مکان های خاص خود

Call Now Buttonتماس بگیرید