خانه / الکتروموتور / کارخانه تولید الکتروموتور صنعتی گیربکس دار

کارخانه تولید الکتروموتور صنعتی گیربکس دار

یکی از ماشین آلات صنعتی بسیار ضروری و پر کاربرد برای صنایع مختلف، انواع الکتروموتور ها می باشند، این دستگاه ها از نظر جنس و بدنه ساختار های مختلفی و متفاوتی دارند که هر کدام از آن ها مناسب برای صنعت خاصی است. یکی از پر استفاده ترین و فرار ترین انواع این الکتروموتور ها، دستگاه های گیربکس دار هستند. کارخانه های تولید الکتروموتور صنعتی گیربکس دار مدل های مختلف این ابزار ها را در سه دسته کلی ساده، حلزونی و خورشیدی تولید و روانه بازار کرده اند که هر کدام از آن ها کاربرد های مختص خود را دارند.

کارخانه تولید الکتروموتور صنعتی گیربکس دار

بارز ترین خصوصیات الکتروموتور صنعتی ۵۰ اسب

بارز ترین خصوصیات الکتروموتور صنعتی 50 اسب پیشرفت علم و صنعت موجب پدید آمدن دستگاه هایی مانند انواع گیربکس ها شده است که بسیاری از مشکلات بشریت را به راحتی حل و فصل می کند، یکی از این دستگاه ها که ساخته دست انسان می باشد انواع الکتروموتور ها هستند که کارشان تبدیل انرژی برق به انرژی های جنبشی یا حرکتی می باشد بدین صورت که وسایل ثابت را به کمک برق به حرکت در می آورند.

الکتروموتور ها به صورت تک فاز و سه فاز ساخته می شود که در ایران، انواع سه فاز که قدرتی معادل ۵۰ اسب بخار و بیشتر، دارد طرفداران بیشتری دارد. از بارز ترین خصوصیات الکتروموتور های ۵۰ اسب این است که  جریان الکتریکی را با قدرت و سرعت بالاتری به انرژی مکانیکی تبدیل می کند که عموما از آن برای دستگاه های بزرگ تر و دستگاه هایی که طول مدت فعالیتشان، مداوم تر و گاها به صورت شبانه روزی است، استفاده می شود.

توزیع آسان الکتروموتور صنعتی عمودی زیمنس

توزیع آسان الکتروموتور صنعتی عمودی زیمنس یکی از انواع الکتروموتور ها، الکتروموتور های عمودی ست که کاربردشان برای مکان هایی ست که قرار است جریان های حرکتی بصورت پایین به بالا و بالعکس باشد به عنوان مثال، برای حفر چاه های آب و نفت و امثال آن از انواع عمودی الکتروموتور استفاده می شود.

یکی از برند های معتبر و با کیفیت این دستگاه ها در کشور و جهان، الکتروموتور عمودی زیمنس است. برند زیمنس در طی سال های اخیر به خوبی توانسته است خریداران زیادی را به خود جذب کند چرا که محصولات این شرکت اغلب با بروز ترین روش ها و فنون موجود در جهان، تولید می شوند و از نظر جنس و بدنه و به طور کلی از لحاظ کیفیت ساخت، در سطح جهان جزو رده های بالا در بین کارخانه های تولید کننده قرار گرفته اند.

توزیع الکتروموتور صنعتی عمودی زیمنس توسط نمایندگی های شرکت های تولید کننده در اقصی نقاط کشور، صورت می گیرد که کارخانه های ماشین سازی و کارخانه های تولید دستگاه های حرکتی، برای خط تولید خود می توانند به این نمایندگی ها مراجعه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مرکز معتبر فروش الکتروموتور با قیمت استثنایی و کیفیت بالا

تقریبا تمامی وسایل برقی مکانیکی در داخل خود یک الکتروموتور دارند که وظیفه تبدیل نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی بر عهده داشته و مانند یک قلب تپنده، دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید